Emil hos dyrlægen i dag
Fra : Helle

Dato : 28-11-02 18:26

Hejsa.

I dag var Emil hos dyrlægen for at blive vaccineret 2. gang. Det gik bare
super godt. Køreturen tog han i stiv pote og var ligeglad. Da vi kom der ned
ville han da godt nok helst blive i kassen men da dyrlægen have vaccineret
ham havde han ikke travlt med at komme ind i kassen - der var da lige bordet
som skulle undersøges og så skulle han også lige have lidt kæl. Jeg kan ikke
lade været med at være bare _lidt_ stolt over at vi har fået oprettet hans
psyke så meget! *griner*

Men som sagt sagde dyrlægen også denne gang at han var flot og en god
missser men at det ville være godt for ham at få en legekammerart.

Med Venlig Hilsen Helle

Fra : Kate

Dato : 28-11-02 22:23

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> wrote in

Det er altid dejligt når dyrlægen roser vores kære små, ikke

> Men som sagt sagde dyrlægen også denne gang at han var flot og en
> god missser men at det ville være godt for ham at få en
> legekammerart.

Havde du spurgt mig for et år siden havde jeg nok været i tvivl, men
det var jo også baseret på forholdet mellem Johan og Sofie. Nu, når jeg
ser Lante og Mowgli sammen er jeg slet ikke i tvivl, ja, en
kattekammerat er altså godt. Jeg kan ihvertfald se at Mowgli og Lante
kan gi' hinanden noget som jeg ikke kan gi' dem. Heldigvis vil de meget
gerne være sammen med mig også, men de er helt klart glade for
hinanden, og det ville jeg ikke ha' været foruden.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Pia J

Dato : 29-11-02 09:35

og når jeg så tænker på alle de voldelige overfald mine hænder og fødder
ville være nødt til at udholde, hvis ikke de havde hinanden at afreagere
på.... De er ikke rigtig kloge!

:Pia

Fra : Pia J

Dato : 29-11-02 09:40

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in message
> og når jeg så tænker på alle de voldelige overfald mine hænder og fødder
> ville være nødt til at udholde, hvis ikke de havde hinanden at afreagere
> på.... De er ikke rigtig kloge!

altså mine 2 katte, ikke mine hænder og fødder!

:Pia

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 29-11-02 12:31

alle de voldelige overfald mine hænder og fødder

> altså mine 2 katte, ikke mine hænder og fødder!

Nåh okay, så er jeg mere rolig. Jeg troede at dine hænder og fødder måske
var blevet uvenner eller sådan noget
Nina