MS Windows
briani 27239
Prob. med Winxp og TDC adsl internet.
Fra : Thomas

Dato : 28-11-02 17:23

Hej..
jeg har lige sat en maskien op med win xp pro for en kammi.
Han har TDC Netexpress med et wierd netkort.
jeg fandt drivere til netkortet hos TDC så der var intet problem.
Jeg har sat adsl Modemet op så den ringer til TDC fint.
Det heel virker som sådan, MEN den kan være online, og pludselig går den
offline.
Det er specielt opstående i Outlook Express, men sker også ind imellem i
Internet Explorer.

Jeg har slået alt hvad der hedder automatisk log off, osv. fra.

Når den selv logger af kan man IKKE logge på igen. den siger den ringer op
til TDC, men jeg mistænker at det IKKE sker.

Man skal genstarte og så virker det igen.

Alle mulige løsninger modtages med kyshånd, da det er yderst fustrerende.

venligst

Thomas

Fra : [DK]XoDeus

Dato : 29-11-02 13:17

Kører du ATM eller Ehternet??

//XoDeus

Fra : Thomas

Dato : 02-12-02 13:23

"[DK]XoDeus" <mariuszc@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Kører du ATM eller Ehternet??

Hans system er bestående af følgende:

Et ATM netkort ( som jeg finder meget underligt )

Venligst

Thomas

Fra : Carl Drud

Dato : 29-11-02 13:32

Thomas <Plasmafusion@FJERNDETTEhotmail.com> wrote:

> [...]
> den ringer op til TDC, men jeg mistænker at det IKKE sker.
>
> Man skal genstarte og så virker det igen.

Jeg formoder det er med ATM kort siden du beskriver som et
"wiered netkort". Prøv det her link, det er godt nok win2000,
men det virkede for mig.

http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?id=36875&dogtag=tdco-bb-fo-nk

--
..sig not found. (A)bort, (R)etry, (F)ail?

Fra : Thomas

Dato : 03-12-02 07:58

"Thomas" <Plasmafusion@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Man skal genstarte og så virker det igen.
>
> Alle mulige løsninger modtages med kyshånd, da det er yderst fustrerende.

Jeg har endelig fået kontakt til TDC sm siger at, det er et kendt problem
med XP fordi producenten af netkortet nægter at supportere xp med drivere.
derfor er den driver TDC ligger op på nette strengt taget ikke korrekt, og
det kan i en del tilfælde give problemer, som det gjorde her.
Han var faktisk fuldt ud klar over det, så det må betyde at der er mange med
et tilsvarende prob!!!:

Anyway.
Takker for hjælpen

--