Easy Rider 2
Fra : Mark Høserich

Dato : 28-11-02 16:10

Kan det passe at der bliver lavet en efterfølger til den fremragende først
film ?
Jeg kunne ikke finde noget om den på IMDb, og tænke om der er nogen der ved
noget om handlingen eller en titel ?

M<a>RK

Fra : Martin Bundgaard

Dato : 28-11-02 17:38

"Mark Høserich" <mfbh21@privat.tdcadsl.dk> wrote in message
> Kan det passe at der bliver lavet en efterfølger til den fremragende først
> film ?

Det må man da ikke håbe. Jeg forudsiger hermed en katastrofe. :)

-mb

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 28-11-02 18:56

> [...]
> film ?
> Jeg kunne ikke finde noget om den på IMDb, og tænke om der er nogen der

Den er heller ikke nævnt på
http://www.corona.bc.ca/films/filmlistingsFramed.html der ellers plejer at
have godt styr på diverse sequels, uanset hvor usandsynlige de er. Så jeg
vil sige, at den ikke er på vej, selvom der vel godt kan komme en anden
MC-film, som bliver omdøbt til ER2 for at score lidt ekstra. Og det bliver
film jo sjældent bedre af.

/Nikolaj

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 28-11-02 22:01

"Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> MC-film, som bliver omdøbt til ER2 for at score lidt ekstra. Og det bliver

De kender den (dem?) godt på Upcomingmovies.com.

Her er et link til et projekt, vi nok godt kan leve foruden:
http://movies.yahoo.com/shop?d=hp&cf=prev&id=1808403848

MvH Mikkel

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-02 22:22

> [...]
>film ?
>Jeg kunne ikke finde noget om den på IMDb, og tænke om der er nogen der ved

EASY RIDER A.D. gears up for production
<http://www.cinescape.com/0/Editorial.asp?aff_id=0&this_cat=Movies&action=page&obj_id=36319>

Og for staklerne uden browser...

Lauren Lloyd (FREDDY GOT FINGERED, DROP ZONE) has agreed to produce
EASY RIDER A.D., Columbia Pictures’ sequel to 1969’s EASY RIDER.

In the sequel, Wyatt "Captain America" Earp (originally played by
Peter Fonda) is alive, but falsely imprisoned for the murder of George
Hanson (originally played by Jack Nicholson). A new character is
determined to prove Wyatt innocent, and the pair goes "in search of
America" once again.

A distributor has yet to be signed for the sequel.

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson