Linksys Router......
Fra : **TwN**

Dato : 28-11-02 16:07

Hej gruppe,
Jeg har lige lejet en linksys router af TDC... Mit problem er, at jeg har 5
PC'ere der skal kobles op, og routeren er kun med 4 ports switch...... Jeg
har en 10/100 Mbit Lantech hub, men kan ikke få dem til at arbejde sammen!
Kan det ikke lade sig gøre, eller har jeg gjort noget forkert??? Hvis det
KAN lade sig gøre, må i gerne fortælle mig hvordan dette gøres...
Sådan som jeg gjorde det, satte jeg et kabel fra uplink-porten på routeren
hen til port 1 på hubben. Da det ikke virkede, prøvede jeg at sætte kablet
fra uplink(router) til uplink(hub)... det virkede heller ikke!??

På Forhånd Tak!
**TwN**

--------
If you feel like ICQ'ing: 52ziro6ziro224
Or mailing: wcrew2002@NOSPAMhotmail.com - Despam!
--------

Fra : **TwN**

Dato : 28-11-02 16:34

Bare glem det...!!
min fejl...! jeg havde PORT 1 på routeren i brug!!! stupid me! lol

**TwN**