Wierd.. speed2 problem..
Fra : Vionic

Dato : 03-03-01 23:45

Hejsa NG..

Jeg har kørt med mit speed 2 i laaaaaaaaangtid på USB under w2k.. og nu
ligepludseligt efter at jeg har haft den oppe og køre 128k og så sat den ned
til 64k må jeg ikke kører med mere en 115k serial hastighed.. Ej heller når
jeg sætter den op til 128k med bod ?? Jeg fatter minus.. og jeg prøvede enda
og opdatere driveren med den samme driver som allerede er instaleret pga den
måske havde fået en fejl.. men så forsvandt modemet bare totalt ? jeg havde
så et gl. image af mit c drev og brugte det og har nu modem men kun
stadigvæk serial hastighed på min USB port som jo burte kunne klarer 10mbit
eller sådanne noget ik.. ??

Nogle som har løsningne til dette problem ?? Jeg tager nok og geninstalere
min w2k engang inden længe så..

Vionic