Medlem af flere hovedklubber?
Fra : Pernille Scharff

Dato : 28-11-02 11:45

Hej NG,

er der nogen af jer der ved om man må være medlem af flere FD hovedklubber?
Jeg kan ikke umiddelbart finde nogen begrundelse for at man ikke må...

/Pernille

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 28-11-02 11:50

Så vidt jeg ved må man gerne.
For mig ville det ikke give nogle pointe, da jeg kun bruger den til
stamtavler og udstilling....og så længe "min" klub varetager det
tilfredsstillende, så ser jeg ingen grund til at skifte.

--

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Lisbeth Christensen

Dato : 28-11-02 11:53

Hej Pernille.

Jeg har faktisk undersøgt det, da jeg overvejede det samme. Det må man
ikke - man må *kun* være medlem af én hovedklub. Hvis du er gift eller har
en samlever er der dog ikke noget i vejen for at din mand er medlem af én
klub og du af en anden - hvis det vel at mærke ikke er
husstandssmedlemskaber.

VH Lisbeth

--
http://www.mactabby.dk - opdræt af maine coons.

- Cats come in many varieties...and every one is divine.

Fra : Pernille Scharff

Dato : 28-11-02 14:06

Tak for hjælpen, Lisbeth!

/Pernille

Fra : Birgitte

Dato : 28-11-02 14:33

Hej Pernille
Jeg var for 2 år siden medlem af både Jyrak og Racekatten, men det må man
altså ikke
Jeg fik at vide, at Sten godt måtte være medlem af en anden klub end jeg
var, men jeg ikke måtte være det.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk