Er min kat blevet for tyk ?
Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 28-11-02 07:05

Hej alle,

jeg har et problem... Min ene kat virker som om den er blevet en smule
overvægtig, og jeg aner ikke hvorfor. Jeg giver ham godt foder, og han
er forholdsvis aktiv mht. at løbe rundt og jagte den anden (og blive
jagtet ).

Anyway, jeg har lagt et link til et billede, så I har en mulighed for
at vurdere hvad jeg evt. kan gøre, og om jeg skal gøre noget
overhovedet. Jeg kan jo ikke sige at jeg ikke forstår ham...

http://misserne.kode-fu.net/minkat.gif

Jacob

Fra : Eva Schmidt

Dato : 28-11-02 08:10

Hej Jacob

Han virker godt nok en anelse overvægtigt.

Du kan starte med at tage fjernbetjeningen fra ham, så han skal bevæge
sig for at skifte kanal. Så får han da lidt motion på den måde.
Og skift så bajerne ud med skummetmælk eller bedre endnu rent postevand,
så skal du se, hvor det vil hjælpe.

Håber du kan bruge disse råd til noget!

med venlig hilsen Eva

Fra : Trine A.

Dato : 28-11-02 09:15

"Jacob Saaby Nielsen" <dont@think.so> wrote in message
> [...]
> at vurdere hvad jeg evt. kan gøre, og om jeg skal gøre noget
> overhovedet. Jeg kan jo ikke sige at jeg ikke forstår ham...

*gg* Humor!! jeg troede lige ......

Knus
Trine

Fra : Nina El Falaki

Dato : 28-11-02 09:52

LOL - Hvad har du dog gjort ved stakkels Djamal?

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 28-11-02 15:57

On Thu, 28 Nov 2002 09:52:19 +0100, "Nina El Falaki" <cats@feca.dk>
wrote:

>LOL - Hvad har du dog gjort ved stakkels Djamal?

Jeg har da bare lært ham et par ting - han har måske kigget efter mig
og taget ved lære. I det mindste lærer han da noget, der bli'r mest
kigget Discovery herhjemme ))

Jacob

Fra : Kate

Dato : 28-11-02 22:06

Hahaha. Tænk engang at Nina har turde sælge dig en kat. Ikke nok med at
du har lært ham at se fodbold, du har også ladet ham afblege :-0

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer