Uåbnede/usete DVD film
Fra : JSMadsen

Dato : 03-03-01 22:48

Er der andre end mig her i gruppen der har en del til at stå?
Det er jo den "mani" man får med DVD, man vil gerne have alt det nye og så er der ikke tid til at se alt.

--
/JSMadsen

Fra : Lars Møllebjerg

Dato : 04-03-01 02:16

"JSMadsen" <JSMadsen@www.email.com> wrote in message
> Er der andre end mig her i gruppen der har en del til at stå?
> Det er jo den "mani" man får med DVD, man vil gerne have alt det nye og så
er der ikke tid til at se alt.
Jeg har vist kun en seks syv stykker...

/Lars

Fra : RANielsen.

Dato : 04-03-01 17:45

"JSMadsen" <JSMadsen@www.email.com> skrev:
> Er der andre end mig her i gruppen der har
> en del til at stå?
> Det er jo den "mani" man får med DVD, man
> vil gerne have alt det nye og så er der ikke tid til at se alt.

Jonas, du ved jo allerede at jeg med i den gruppe, jeg har bla. 'American
Beauty' stående uset endnu, selvom jeg har haft den på DVD siden den dag
den kom til Danmark.

Men, mit lager er ved at blive lidt tyndt, men det er vel pga. manglende
gode nyudgivelser og eller manglende know-how.

--
Rasmus, uden punktum

Fra : Thïngmand

Dato : 05-03-01 10:49

Jeg kender det kun alt for godt...

Fra : N/A

Dato : 05-03-01 20:29

Fra : Lars Møllebjerg

Dato : 05-03-01 20:29

"fast75" <fast75@e-box.dk> wrote in message
> I har sgu for mange penge....
Nope - for lidt tid! :)

Fra : Thïngmand

Dato : 06-03-01 08:56

> I har sgu for mange penge....

Tja, jeg bruger nok ikke flere penge på DVD film end andre folk bruger på
lotto - og en gang i mellem må jeg da også tage mig sammen og med tårer i
øjnene udvælge nogle der ryger på QXL...

Men når så f.eks. FONA kører med momsfri uge, så bliver de tomme pladser
hurtig fyldt op igen - og så opstår cellofan-problemet

Fra : Peter Brodersen

Dato : 06-03-01 20:55

On Tue, 6 Mar 2001 08:55:45 +0100, "Thïngmand" <michael@thingmand.dk>
wrote:

>Tja, jeg bruger nok ikke flere penge på DVD film end andre folk bruger på
>lotto - og en gang i mellem må jeg da også tage mig sammen og med tårer i
>øjnene udvælge nogle der ryger på QXL...

Apopros: I øjeblikket er jeg meget, meget vred over priserne på
DVD-film i forskellige butikker. Er man heldig, kan man finde en film
til 150 kr., og er man meget heldig, kan man finde en god film til 100
kr. Men det er jo næsten samme pris, som på VHS (som jeg til gengæld
synes kan findes ganske billigt en god del steder)...

Et andet "problem" er, at man ikke lige finder brugte eller usolgte
DVD-film hos videoforhandlere, etc., som man ellers sagtens kan finde
på VHS, endda i en okay kvalitet.

Af samme grund overvejer jeg også at købe brugte DVD-film. Men hvordan
er kvaliteten og prisniveauet "typisk" ved de folk, der sælger brugte
DVD-film?

--
- Pede
Professionel nørd

Fra : Tommy Skuf.

Dato : 06-03-01 22:12

Jeg har købt en del brugte film både på auktioner og i
dk.marked.privat.tv+video.dvd og min erfaring er at
folk er gode til at passe på dem, men det manglede jo også bare.

Mvh
Tommy
skuf@mail.dk

Fra : Thïngmand

Dato : 07-03-01 10:26

> Af samme grund overvejer jeg også at købe brugte DVD-film. Men hvordan
> er kvaliteten og prisniveauet "typisk" ved de folk, der sælger brugte
> DVD-film?

Jeg kunne aldrig drømme om at købe en brugt VHS film (medmindre det var en
udgået film) p.g.a. den hurtig forringede kvalitet - specielt hvis folk har
en gammel video.

DVD film der i mod har jeg købt mange af brugt og udover at coveret har
været lidt mere slidt kan jeg ikke se forskel på brugte og nye.

Pris og kvalitet hænger dog sammen og det er ikke unormalt at en brugt DVD
film koster 150 kr. (Videonetto)

For et års tid siden var der så høje brugt priser at jeg kunne bestille film
hjem fra USA, se dem og sælge dem på Jubii auktion med fortjeneste!

Den går dog ikke mere, men priserne er stadig gode, hvorfor jeg tit køber
film i stedet for at leje dem - sælger man dem igen, mister man sjældent
mere end 20-30 kr. At jeg så har fandens svært ved at sælge dem er en anden
snak...