Skærme
Fijala 3554
SÆLGES 19" IBM Fladskærm Ubrugt
Fra : [2nd]Swirnoff

Dato : 27-11-02 22:40

Hej med jer.

Jeg er her for at sælge en hvid 19" IBM fladskærm.

Den har næsten ikke været brugt, men der er ingen kvitering.

Jeg bruger den ikke mere, da jeg mangler penge til mine studier m.m

hvis nogen er interesseret i den, så er priserene følgende...

Ny pris ca. 9000,-
Salgs pris ca. 7000,-

mvh
Kim Fobain Olsen

Fra : Martin Lund Kristian~

Dato : 27-11-02 21:44

tror ikke ret mange kan tage stilling med mindre du angiver hvilken model
det er...

--
Martin Lund Krisitiansen

Fra : Niels Sandholt Busch

Dato : 27-11-02 21:53

> Jeg er her for at sælge en hvid 19" IBM fladskærm.
>
> Den har næsten ikke været brugt, men der er ingen kvitering.

Hvorfor er der ingen kvittering? Er der stadig garanti paa den?

\Niels

Fra : [2nd]Swirnoff

Dato : 27-11-02 23:02

Hej Niels..

Tror jeg er lidt træt i dag :)

Der ER en KVITERING, men der er INGEN garenti.

mvh
Kim Fobian Olsen

Fra : Madsen

Dato : 27-11-02 22:48

On Wed, 27 Nov 2002 22:01:46 -0000, "[2nd]Swirnoff"
<swirnoff@2nddivision.dk> wrote:

>Hej Niels..
>
>Tror jeg er lidt træt i dag :)
>
>Der ER en KVITERING, men der er INGEN garenti.

Men du er desværre havnet i en forkert gruppe.
Denne NG er ikke beregnet til salg.

mvh Madsen

Fra : Madsen

Dato : 27-11-02 22:49

Forøvrigt så er dit ur en time foran.

mvh Madsen

Fra : Madsen

Dato : 27-11-02 22:51

[2nd]Swirnoff skrev:

> Jeg er her for at sælge en hvid 19" IBM fladskærm.

Så har du ramt den forkerte gruppe.

<http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.hardware.skaerm>
| Uønskede indlæg er:
| Køb og salg. Disse henvises til dk.marked.*.edb

Madsen.

Fra : [2nd]Swirnoff

Dato : 27-11-02 22:54

okay..tak for hendvendelsen....

det var pænt af jer at gøre jer den ulejlighed at fortælle mig at jeg var på
det "forkerte sted på det forkerte tidspunkt".

mvh
Kim