"ægte" amatør pornofilm
Fra : Mr. quickhand

Dato : 27-11-02 21:31

Hej NG!

Tanken om at se en sexfilm med "ægte" amatører tænder mig meget.
Jeg mener en sekvens som lige så godt kunne været omtaget hjemme i
dobbelsengen, uden klip og uden fakede støn og orgasmer.
Ganske enkelt et kamera som er sat op foran dobbelsengen.
Det bliver selvfølgelig nogle ret korte sekvenser.

Det er aldrig lykkedes mig at finde det,
kan nogle hjælpe??

MVH
Quickhand

Fra : Peter Martyn

Dato : 28-11-02 18:08

> Det er aldrig lykkedes mig at finde det,
> kan nogle hjælpe??

Kan anbefale 1 dansk amatør film :

Analkontoret / dansk amtør analsexfilm (Scandinavian 2000)

Simepelthen den bedste danske amatør flick jeg har set.
Og alle tre kan lide det : 2 fynboer anal-knepper yngre meget
tynd pige. lidt ufrivillig morsom da det skal forestille en voldtægt
ifbm et tyveri i et kontor under en lagerbygning.
Hun bliver først røvpullet med nogle dildoer. Den sidste meget stor.
Og det gør ondt kan man høre. Derefter bliver hun kneppet
af begge mænd i alle huller mm. Til sidst skal hun "hånd-fackes" som
bondeknolden udtrykker det. Det er der ikke rigtig plads til så
istedet prøver han at presse i ølflaske op i numsen på hende.
Filmen slutter med at de 2 gæve voldtægtsforbrydere forlader
kontoret med et "farvel din møgso".....og glemmer at tage tøjet på !

Ægte amatør porno med en kamera-mand og 3 lokale
bodega-skuespillere.

Jeg gir' den film : 6 pikhoveder

Fra : Kenneth

Dato : 01-12-02 04:17

Fra : Bjarne Bark

Dato : 25-12-02 17:09

"Mr. quickhand" <ket@nyka.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det bliver selvfølgelig nogle ret korte sekvenser.
>
> Det er aldrig lykkedes mig at finde det,

Er der et sted hvor man kan downloade sexfilm gratis og uden log in -
simpelthen ganske anonymt?

Bj. B.

Fra : Mr.Blonde

Dato : 25-12-02 18:16

brug kazaa.

Fra : Bjarne Bark

Dato : 25-12-02 19:38

> brug kazaa.

Jamen, jeg har en 10-årig der også bruger min pc'er - og kazaa tager jo en
rum tid. Er der ikke en side så man kan downloade i et huk?

Bj. b.

Fra : Mr.Blonde

Dato : 25-12-02 21:48

ja det er muligt men de bedste finder du på kazaa, ellers prøv at gå ind på
jubii i deres erotic sektion, de plejer vist at have links til div. amatør
sider.

http://www.pussy.org/amateur/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-12-02 21:50

"Bjarne Bark" <bjarneb@r.k> skrev :

>Jamen, jeg har en 10-årig der også bruger min pc'er - og kazaa tager jo en
>rum tid. Er der ikke en side så man kan downloade i et huk?

binære nyhedsgrupper

Fra : Arne Jensen

Dato : 26-12-02 06:38

On Wed, 25 Dec 2002 17:08:54 +0100, "Bjarne Bark" <bjarneb@r.k> wrote:

>Er der et sted hvor man kan downloade sexfilm gratis og uden log in -
>simpelthen ganske anonymt?

Som allerede foreslået de binære nyhedsgrupper er langt at foretrække
frem for Kazaa de danske hedder:

dk.binaer.erotik
dk.binaer.erotik.repost

ud over dem er der hele "alt.binaries.*" Hierakiet, og der er
eddermaneme mange grupper hvis du har lyst til at rode rundt i det.
Og lige for en ordens skyld hvis du bruger Outlook.. Den er ikke
synderligt god til binære grupper!

Alternativt er der en hel del pornosider der poster klip fra film..
Disse kan hentes ganske gratis og anonymt. Mange af disse sider har
ofte serier, der kan samles til klips på 5-20 minutter. Kvalitet og
kvantitet er dog meget svingende! Desuden er tålmodighed en dyd hvis
man ønsker hele serien da de ofte poster klippene over lange perioder.
Typisk 2- 4 klips pr uge.

Et par sider der normalt poster i en rimeligt god kvalitet... Og
bemærk venligst at jeg absolut INGEN kommerciel interesse har i disse
sider, men blot forsøger at svare behjælpeligt på et indlæg her i
gruppen.

www.otbm.com Normalt filmklip af høj kvalitet, men hans links er
ubrugelige mere eller mindre.

http://xmoviesengine.com/main.html 2 serier af rimelig kvalitet og et
hav links der absolut er brugbare.

http://www.hanksgalleries.com/main.html Serier primært med mørke
m/k'er, samt gode links.

Mange af linksene i ovenstående fører til sider der også har serier,
samt andre links til andre sider der også har serier... Der skulle
være rigeligt at få en søndag til at gå med;)

Håber det er brugbart.

Venligst
Møffe

Fra : /Ole

Dato : 26-12-02 22:56

Pas lige på med spyware med de sider. Brug evt adaware, der efter div tests
er det bedste program til at detektere og fjerne spyware.

/Ole