Simlock?
Fra : Peter Bromley

Dato : 03-03-01 22:34

Hvordan åbnes subj. på hhv. Panasonic GD30 og Alcatel one touch easy?

Alcatellen er 2 år, så det må være muligt hos TeleDK, men hvordan?

Peter!

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 04-03-01 11:54

> Hvordan åbnes subj. på hhv. Panasonic GD30 og Alcatel one touch easy?
>
> Alcatellen er 2 år, så det må være muligt hos TeleDK, men hvordan?

Du kunne jo starte med at ringe til TeleDK og få en sim-lock kode ! Så kunne
det jo være at de også vidste hvordan man gjorde på de to telefoner du
omtaler :)

--
Hilsen
Bjarke

Fra : Baremig

Dato : 05-03-01 22:45

Hejsa

Jeg "fixede" en GD30 for ca. ½ år siden, og jeg har vist stadig noget sw
liggende, så hvis du vil have noget, kan du lige sige til.

MVH

Baremig

Fra : fluke@jubiipost.dk

Dato : 06-03-01 05:33

On Mon, 5 Mar 2001 21:45:25 -0000, "Baremig" <yubii@hotmail.com>
wrote:

>Hejsa
>
>Jeg "fixede" en GD30 for ca. ½ år siden, og jeg har vist stadig noget sw
>liggende, så hvis du vil have noget, kan du lige sige til.

Hvor har du fået et datakabel til den telefon? Har selv en GD50 som
sonofon ikke har villet åbne i over en måned