AMT til Ethernet
Fra : \Kylling

Dato : 27-11-02 19:06

Jeg har købt en Cisco Router til billige penge.
Mit problem er at mit internet kun er ethernet men min router er ATM-Ethernet.
Er der nogle der kender en converter fra ATM til Ethernet?
Eller er der nogle der har en anden løsning?

På forhånd tak.
Peter Jensen
Budokwai.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-11-02 20:39

"Kylling" <Datamek@Changer.dk> wrote in message
> [...]
ATM-Ethernet.
> Er der nogle der kender en converter fra ATM til Ethernet?
> Eller er der nogle der har en anden løsning?

Det billigste ville være at købe en ethernet-router..

Det kan dog godt være du kan lokke din udbyder til at konvatere til ATM..
Selvom jeg neppe tror de kan..

Så er der nok en anden glad TDC ADSL bruger med ATM der ville være glad for
en ATM router

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 28-11-02 19:17

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@REMOVEspamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Selvom jeg neppe tror de kan..
>
> Så er der nok en anden glad TDC ADSL bruger med ATM der ville være glad

Ja, men dem bliver der vel ikke flere af - hvis man skal have lavet om på
sin pro@cces eller hvad pokker det nu hedder i dag, skal man ligefrem
insistere på at beholde den, hvis ikke den skal konverteres til ethernet.

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk (Ja, erstat selv...du kan godt)

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 27-11-02 22:21

On 27 Nov 2002 10:05:34 -0800, Datamek@Changer.dk (\Kylling)
wrote:

> Mit problem er at mit internet kun er ethernet men min router er ATM-Ethernet.
> Er der nogle der kender en converter fra ATM til Ethernet?

Ja, det hedder en router. Men du har desværre kun en...

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/