Drop-down menu
Fra : Connie Spangenberg

Dato : 03-03-01 22:23

Hej!
Jeg har oprettet hover-knapper i min indholdsfortegnelse. Mit ønske er, at
når man klikker på hover-knappen foldes en liste med underpunkter ud (ikke
rulleskakt), som så linker til diverse sider. Er der nogen der har en god
idé, evt. javascript.
Mvh
Connie

Fra : Claus Bach Mogensen

Dato : 05-03-01 10:59

Prøv dette sted: http://www.dynamicdrive.com/
Er et godt udgangspunkt.

/Claus

Fra : Connie Spangenberg

Dato : 05-03-01 18:21

Wow, det er jo et helt slaraffenland. Der vil jeg helt sikkert kunne finde
noget brugbart.
Tak skal du ha'

Connie