Signs - [Spoiler alert]
Fra : Christian Catu

Dato : 27-11-02 17:51

Hejsan
Jeg har lige været ude at flyve en lille tur, og på flyveren så vi Signs,
desværre med elendig lyd, og naturligvis uden tekster.
Er der en der er rar at fortælle mig sin fortolkning af slutningen. Gibson
tænker tilbage på sin kones død, og hun siger et eller andet, der er med til
at få dem til at overfalde bæstet (går jeg ud fra). Jeg fattede kort sagt
ikke en dart af den slutning.

/Catu

Fra : Windom Earle

Dato : 27-11-02 18:25

Kort og godt er der en mening med alt i livet. Da hans kone var ved at dø fortalte hun ham (Gibson) at han skal 'se', altså han ser
alle de ting som hun har 'forudsagt'. Hun siger også at Merrill skal 'swing away', bare slå løs (selvom det er det han er blevet
kritiseret for i baseball). Der er pludselig også en mening med at datteren har sat alle de glas med vand op over det hele og at
sønnen har astma; havde han ikke det, ville han ikke ha overlevet den giftige gas.

Fra : Per Kristensen

Dato : 28-11-02 08:49

"Windom Earle" <not_giving_away_my_@ddress.com> skrev i en meddelelse
> [...]
datteren har sat alle de glas med vand op over det hele og at
> sønnen har astma; havde han ikke det, ville han ikke ha overlevet den

Der er nogen der mente at det er helligvand, der står i alle glasene da
datteren jo er en engel.

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 28-11-02 12:09

On Thu, 28 Nov 2002 08:48:50 +0100, "Per Kristensen" <pzk@crayon.dk>
wrote:

>Der er nogen der mente at det er helligvand, der står i alle glasene da
>datteren jo er en engel.

Datteren er en engel??

--
Regards Stefan
Websites: http://ghashul.dk/

Fra : Per Kristensen

Dato : 28-11-02 13:22

> Datteren er en engel??
>
> --

Ja faderen siger jo at hun lignede en engel da hun blev født.

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 28-11-02 15:26

On Thu, 28 Nov 2002 13:22:27 +0100, "Per Kristensen" <pzk@crayon.dk>
wrote:

>Ja faderen siger jo at hun lignede en engel da hun blev født.

Siger alle fædre ikke det om deres døtre?
Er det ikke at overanalysere lidt?

Fra : Per Kristensen

Dato : 28-11-02 15:44

> Siger alle fædre ikke det om deres døtre?
> Er det ikke at overanalysere lidt?
>
> --
Jo det mener jeg også.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 28-11-02 20:43

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> writes:

> Der er nogen der mente at det er helligvand, der står i alle glasene da
> datteren jo er en engel.

Det er kun i overført betydning - ganske som rumvæsenerne kun er
dæmoner (og dermed sårbare overfor helligt vand) i overført
betydning.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Jeg har læst avis hver dag i et år, 365 dage. Og jeg
The RockBear. ((^)) har læst den af pligt, jeg er jo nærmest lige så meget

Fra : rhexis

Dato : 28-11-02 19:09

"Stefan Bruhn" <spamfilter@bruhn.tk> wrote in message

> Siger alle fædre ikke det om deres døtre?
> Er det ikke at overanalysere lidt?

Det er vand sammenlignet med denne yderst gennemtænkte 'analyse'.
http://rottentomatoes.com/forum/showthread.php?threadid=182452

9/11. NEVER FORGET!!1!

--
rhexis

Amazing improvised electric violin. Free
mp3s available. - http://solostring.com/

Fra : Jan & Mie

Dato : 29-11-02 11:46

> Det er vand sammenlignet med denne yderst gennemtænkte 'analyse'.
> http://rottentomatoes.com/forum/showthread.php?threadid=182452
>
> 9/11. NEVER FORGET!!1!

Ja tak for kaffe mand! Han giver den sku ikke for lidt, ham der "analyserer"
den her

Mvh Martin

Fra : N/A

Dato : 29-11-02 11:46