Baggrund af papir
Fra : Torben Mathiassen

Dato : 27-11-02 16:27

Jeg har for nyligt læst en artikel om at lave sin egen baggrund af papir,
placeret på ydersiden af glasset. Papiret var noget specielt tykt noget som
man krøllede. Resultatet blev bemærkelsesværdigt flot, men nu kan jeg ikke
finde artiklen.

Jeg mener jeg fandt den på
http://akva-net.hjem.orangenet.dk/ men nu kan jeg ikke finde den igen.

Er der evt. nogen der har læst den og ved hvor jeg kan finde den igen?

mvh
Torben
http://home1.stofanet.dk/discus-fever.dk

--
Med Venlig Hilsen

Torben Mathiassen
torben.mathiassen@stofanet.dk

Fra : Peter

Dato : 27-11-02 16:41

Du kan finde artiklen her:
http://www.akvanet.dk/Artikler/tips.htm

Vh.
Peter

Fra : Torben Mathiassen

Dato : 27-11-02 18:29

Rigtigt! Tak skal du have.

Torben

Fra : Alex Wallin

Dato : 27-11-02 22:52

"> Jeg har for nyligt læst en artikel om at lave sin egen baggrund af papir,
.... [snip]

Hej Torben

Jeg har lavet en bagside af avispapir og tapetklister som jeg "klaskede" op
på en papplade.
Derefter malede jeg de tørrede aviser med forskellige brune samt mørkegrønne
farver.
Så klistrede jeg nogle småpinde(rødder) på samt noget gammelt mos.
Da det blev sat bag akvariet, lignede det til forveksling en klint i et
vandløb. Akvariet virkede samtidigt meget dybere.

Med venlig hilsen
Aledx Wallin

Fra : Torben Mathiassen

Dato : 27-11-02 23:03

> [...]
> Aledx Wallin
>
> Lyder som en god idé. Du har vel ikke tilfældigvis taget nogle billeder af
det?

Fra : Alex Wallin

Dato : 27-11-02 23:32

> Lyder som en god idé. Du har vel ikke tilfældigvis taget nogle billeder af
det?...

Næh det tror jeg ikke jeg har, det var da ruder konge var knægt.
Jeg har ikke haft akvarie i mange år.
Tænker på at bygge et igen.

/Alex