Include Page? Kan det ikke bruges til ekst~
Fra : Thomas

Dato : 03-03-01 21:51

Jeg vil gerne have en ekstern side vist i en side på et web, FP har
funktionen Include Page, men det omfatter vist kun sider i samme FP web?
Jeg har desværre ikke mulighrd for at bruge frames, er der en mulighed for
at have en anden side kørende "i" sin egen?

Mvh
Thomas

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 03-03-01 22:02

"Thomas" <cft3628_slet_@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har desværre ikke mulighrd for at bruge frames, er der en mulighed for
> at have en anden side kørende "i" sin egen?

Hmm! jeg er ikke helt klar over, hvad du mener - men en ting undrer mig:
hvorfor har du ikke mulighed for at bruge frames?

--
ahw

Fra : Thomas

Dato : 03-03-01 22:19

Det hele er bygget op i et FrontPage "Theme", så det dur vist ikke med
frames...

Thomas

Arne H. Wilstrup <ahw@ahw.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:97rmdr$mov$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-03-01 01:26

Jo, men ikke shared borders.

Fra : Thomas

Dato : 04-03-01 14:56

Ja, lige præcis, det er bygget med shared borders, så kan man ikke lægge
noget med frames ind.

Er der så en mulighed for at køre et "vindue" med sider fra en anden server
i en side med shared borders?
Jeg er sikker på at jeg har set det et sted, der var en der havde et
"shopping card" der kørte i en side med shared borders.

Mvh
Thomas

Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org> skrev i en
nyhedsmeddelelse:1p23ats6hoicg6f7inmfiqp1741gm9qfih@4ax.com...

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-03-01 22:41

Brug iframes. Kun IE4+, NS6, Opera4+.

On Sun, 4 Mar 2001 14:55:43 +0100, "Thomas"