Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sigma AF 28-200mm UC til Pentax
Fra : Jesper Risskov Peder~

Dato : 27-11-02 15:15

Jeg har tænkt på at købe ovenstående, er 1500,- for meget at give hvis det
er i pæn stand og 100% funktionsdygtigt? Jeg har kigget lidt på nettet og
det ser ud til at nyprisen er på over 3000,- (ihvertfald i DK).

Mvh.
Jesper

Fra : A.I.

Dato : 27-11-02 15:47

> Jeg har tænkt på at købe ovenstående, er 1500,- for meget at give hvis det
> er i pæn stand og 100% funktionsdygtigt? Jeg har kigget lidt på nettet og
> det ser ud til at nyprisen er på over 3000,- (ihvertfald i DK).

Køb og handel hendvises til nyhedsgruppen 'dk.loppemarked', men ønsker du
svar på noget teknisk, eller vil have noget til debat, er dit indlæg
velkommen her.

Hilsen Anders

'I am the President of the most powerful nation in the world.
I take orders from nobody, except photographers.'
- Harry S. Truman

Fra : John

Dato : 27-11-02 16:08

"A.I." <no@mail.com> skrev i en meddelelse

> Køb og handel hendvises til nyhedsgruppen 'dk.loppemarked', men ønsker du
> svar på noget teknisk, eller vil have noget til debat, er dit indlæg
> velkommen her.

Nu vil han jo ikke handle her. Men ha' et råd inden han handler. Hvilket jeg
finder rimeligt. Uagtet jeres lange tråd om det modsatte.

Fra : Lars

Dato : 27-11-02 16:22

"Jesper Risskov Pedersen" <jrisskov@galnet.dk> wrote in message
> Jeg har t nkt på at k be ovenstående, er 1500,- for meget at give hvis det
> er i p n stand og 100% funktionsdygtigt? Jeg har kigget lidt på nettet og
> det ser ud til at nyprisen er på over 3000,- (ihvertfald i DK).
>
> Mvh.
> Jesper

Hej

Jeg har et sådant objektiv - blot til Canon EOS - jeg gav omregnet ca 1000
Dkr. men det er også nogle aar siden -

Kompact 28-200 /3,5-5,6 Asph DL - der er listeprisen 349 ? så den må kunne
findes til under 300 ? -

eller rettere 273 ? kan jeg finde den til.
http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?suche=Sigma%2C+28-00&m
in=&max=&Submit=+Suche+

MfG
Lars

besog min fotohjemmeside: http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

Fra : John

Dato : 27-11-02 16:09

"Jesper Risskov Pedersen" <jrisskov@galnet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har tænkt på at købe ovenstående, er 1500,- for meget at give hvis det
> er i pæn stand og 100% funktionsdygtigt? Jeg har kigget lidt på nettet og
> det ser ud til at nyprisen er på over 3000,- (ihvertfald i DK).

Lyder rimeligt. Vær sikker på at du kan få lov at funktionsprøve det, før
køb.
--
MVH
John K Hansen