Ang. saltvandfisk/udstyr
Fra : Tobester

Dato : 27-11-02 15:12

Er der nogen, der kan fortælle mig, hvilke forhandlere/butikker, der findes
i Jylland og på Fyn, hvor der handles med saltvandsfisk/udstyr?
Båre et tlf. nummer, en emailadresse eller navnet på butikken og byen?

Tusind tak,
Tobester

Fra : KatjaStrofen

Dato : 27-11-02 16:08

Tobester <bisse_@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:as2jrs$63s$1@sunsite.dk...
> [...]
> i Jylland og på Fyn, hvor der handles med saltvandsfisk/udstyr?
> Båre et tlf. nummer, en emailadresse eller navnet på butikken og byen?

Uha.. det kan du hos IB - på nyborgvej i Odense!

Jeg ved ikke hvor meget han gør.. indenfor saltvand, ved dog.. han har et
saltvandsakvariestående - hvilket jeg tror han er en af de få i odense/på
fyn - der har!
Forretningen hedder noget i stil med Fyns fugle og akvarieforretning

Jeg ved ikke om dyrenes ABC - på energivej 8 - i odense S - har saltvand..
men det tror jeg faktisk de har
der er en url noget lign. www.dyrenes-internet.dk

Katja

Fra : Thomas Schreiber - s~

Dato : 27-11-02 18:56

Kender kun til private der sælger. Der er ikke mange forretninger i DK der
sælger saltvand på seriøst plan.

--

Venligst / Regards
Thomas Schreiber - stall.dk

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 27-11-02 21:50

Tobester wrote:
> Er der nogen, der kan fortælle mig, hvilke forhandlere/butikker, der findes
> i Jylland og på Fyn, hvor der handles med saltvandsfisk/udstyr?
> Båre et tlf. nummer, en emailadresse eller navnet på butikken og byen?

Som Thomas bemærker tidligere i tråden er der ikke meget saltvand at
finde i danske akvarieforretninger.

Uden at vide meget om det, synes jeg at saltvandsafdelingen i Futterhaus
i det sydlige Flensborg er ganske pæn.

<http://www.futterhaus.de/>.

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Carsten Gall

Dato : 27-11-02 22:50

Steen Suder, privat <sfs_news@suder.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3de53001$1@owl...

> [...]
> finde i danske akvarieforretninger.
>
> Uden at vide meget om det, synes jeg at saltvandsafdelingen i Futterhaus

Og efter hvad jeg har hørt, er priserne også til at have med at gøre.
Det skulle endda være muligt at betale med DK-kort i butikken.

Carsten

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 28-11-02 08:47

Carsten Gall wrote:
> Steen Suder, privat <sfs_news@suder.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3de53001$1@owl...

> Og efter hvad jeg har hørt, er priserne også til at have med at gøre.

Tjoh... nu var det katteting jeg var der efter, da jeg alligevel var i
nærheden. Prisniveauet er ikke det laveste som sådan, men hvis
alternativet er "ingen saltvandsafdeling" er det måske værd at se på
alligevel.

> Det skulle endda være muligt at betale med DK-kort i butikken.

Jeg mener at betalte med VISA sidst jeg var der.
Dankort koster lidt ekstra syd for grænsen pga. PBSgebyrer.

Fra : Thomas Schreiber - s~

Dato : 28-11-02 10:07

Jep. Eller med danske kroner.

Jeg er dernede jævnligt. Hvis nogen skulle komme derned, så spørg efter
Sven. Han snakker flydende dansk, og så er det ham der står for saltvandet.

Desuden er priserne på alt "hardware" en hel del billigere end i DK. Især
juwel.

Man kan evt. ringe først: 04 61 98 989

--

Venligst / Regards

> [...]