Lidt spørgsmål om SPV
Fra : Master D

Dato : 27-11-02 14:43

Hvor er den billigst???

Hvis man køber den med orange abo kan man så god få den låst op så man kan
bruge sit Telmore kort???

Hvornår kommer den i butikkerne med dansk software???

Fra : GiWeo

Dato : 27-11-02 16:05

Hejsa

>Hvor er den billigst???

Samme pris, 3699,-

>Hvis man køber den med orange abo kan man så god få den låst op så man kan
>bruge sit Telmore kort???

Tjaa, - smid 1500,- mere - eller find en unlock'er

>Hvornår kommer den i butikkerne med dansk software???

i modten af december - men med Orange abonnement , henter man jo
gratis den danske version på Oranges server.

--

Lars Engelhardt - Hillerød - Denmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links, Politiscanner og PMR-446 walkie på

Fra : Master D

Dato : 27-11-02 20:06

Er det de samme ringetoner på SPV som til nokia 3510??? eller hvad???

Fra : GiWeo

Dato : 28-11-02 09:51

Hesja

>Er det de samme ringetoner på SPV som til nokia 3510??? eller hvad???

Nej - men du kan anvende en hvilken som helt lydful (mp3/wav/mid) som
ringetone - eller som SMS tone for den sags skyld

Fra : Morten Isaksen

Dato : 28-11-02 10:20

"GiWeo" <do@os.dk> wrote in message

> Nej - men du kan anvende en hvilken som helt lydful (mp3/wav/mid) som
> ringetone - eller som SMS tone for den sags skyld

Du kan nu kun anvende wav og midi type 0 filer som ringetoner.

/Morten

Fra : Christian Poulsen

Dato : 28-11-02 21:35

> Du kan nu kun anvende wav og midi type 0 filer som ringetoner.

Hvordan? Jeg kan kun finde ud af at vælge standard tonerne.

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 29-11-02 09:38

Christian Poulsen <deep@get2net.dk> wrote

> Hvordan? Jeg kan kun finde ud af at vælge standard tonerne.

Du skal lægge dine custom ringe-melodier på SPV'en i mappen
IPSM\Application Data\Sounds

Her er lidt at vælge imellen:
http://stfu.orangenet.dk/rivmin/spv/

--
Mvh Henrik.

Fra : per

Dato : 28-11-02 12:34

Se denne test før du køber

http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=3846

mvh Per-Nille

Fra : Jesper Høyer

Dato : 28-11-02 21:25

> Hvor er den billigst???

Billigst hos Elgiganten til 3500,- i denne uge i hvertfald!

> Hvis man køber den med orange abo kan man så god få den låst op så man kan
> bruge sit Telmore kort???

Jeg vil ikke sige det er en god idé at bruge andre kort end oranges for
ellers får du ikke de samme muligheder for at opdatere telefonens software
osv. + adgang til oranges spv portal hvor man kan hente forsk. ting.

Jesper Høyer

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 30-11-02 14:46

"Jesper Høyer" <shik@tjekket.dk> skrev

> Jeg vil ikke sige det er en god idé at bruge andre kort end oranges for
> ellers får du ikke de samme muligheder for at opdatere telefonens software
> osv. + adgang til oranges spv portal hvor man kan hente forsk. ting.

Angående opdatering af software....mon det er muligt at låne en vens
Orange-SIM-kort til at opdatere med ?
Og så smide sit eget ikke-Orange SIM-kort i bagefter....bare en
tanke....hvad ved jeg.. :)

--
Mvh Henrik.