[css] tekst blir ikke formateret
Fra : Matthiessen

Dato : 27-11-02 14:57

Jeg har problemer med at min tekst ikke bliver formateret korrekt i Opera
(7). Addressen er http://www.dioder.dk/produkter.asp?lang=dk&id=101
Det er kategori-kassen i venstre side, hvor teksten ser forkert ud. Jeg aner
ikke hva jeg har gjort forkert. Det er det samme problem i
http://www.dioder.dk/billeder.asp?lang=de

Stylesheet'et for kassen er :

..kategoritekst {
font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;
font-size: 70%;
font-weight: bold;
color: #FFFFFF;
text-decoration: none;
background-image: url(../grafik/billeder_bag.jpg);
background-repeat: repeat-y;
margin-left: 3px;
padding-left: 3px;
}

/Anders

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 27-11-02 16:35

Matthiessen skrev:

> [...]
> kategori-kassen i venstre side, hvor teksten ser forkert ud.
> Jeg aner ikke hva jeg har gjort forkert.

Start med at validere css-arket:
<http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?uri=http%3A//www.dioder.dk/produkter.asp%3Flang%3Ddk%26id%3D101&warning=1&profile=css2>
--
Jens Gyldenkærne Clausen
Svar venligst under det du citerer, og citer kun det der er nødvendigt

Fra : Matthiessen

Dato : 27-11-02 17:09

> Start med at validere css-arket:

<http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?uri=http%3A//www.dioder.dk/pro
dukter.asp%3Flang%3Ddk%26id%3D101&warning=1&profile=css2>

hjalp ikke - eller er det nødvendig at eliminere alle warnings også ?

/Anders

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 27-11-02 18:16

Matthiessen skrev:

> hjalp ikke - eller er det nødvendig at eliminere alle warnings
> også ?

Har du opdateret siden? Det ser fint ud herfra - såvel i Opera 7
som Mozilla 1.2 beta.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Matthiessen

Dato : 27-11-02 18:23

> Har du opdateret siden? Det ser fint ud herfra - såvel i Opera 7
> som Mozilla 1.2 beta.

Åbenbart en fejl 40

Tak for hjælpen !

/Anders