Hvem kender dette nummer
Fra : Han Solo

Dato : 03-03-01 21:07

Hejsa

Jeg h|rte i dag (l|rdag 3. marts) p} (muligvis) radio ABC et nummer
fra 80'erne. S} langt s} godt, jeg h|rte desv{rre kun de sidste f}
strofer af den, ogs} omkv{det.

"From the mountains, to the highlands.." og s} ikk' mere. Der blev
anvendt noget synthizer-simulering af s{kkepiper til riffet.

Er der nogen der kan komme p} den ?

Anders

Fra : Tina

Dato : 03-03-01 22:03

Han Solo <Han@the.wheel> skrev i en
> [...]
>
> "From the mountains, to the highlands.." og s} ikk' mere. Der blev
> anvendt noget synthizer-simulering af s{kkepiper til riffet.

One More Time med nummeret "Highland"

Tina

Fra : Han Solo

Dato : 03-03-01 23:01

On Sat, 3 Mar 2001 22:02:48 +0100, "Tina" <nuggi25@eon.dk> wrote:

>Han Solo <Han@the.wheel> skrev i en

>One More Time med nummeret "Highland"
>
>Tina

Takker for hurtig respons ! Fantastisk .-)
Anders

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 04-03-01 01:12

"Tina" skrev i en meddelelse

> One More Time med nummeret "Highland"

Og lidt mere info:

One More Time, er et svensk band med bl.a. Peter Grönwall, der er søn af
Benny Andersson fra ABBA.... så vidt jeg ved, har de ikke gjort væsen af sig
siden de havde det hit som altså hedder Highland.... og det er nok også godt
det samme.....

Kåre

Fra : Flemming

Dato : 04-03-01 12:33

On Sun, 04 Mar 2001 00:12:24 GMT "Kåre Weng Madsen"
<kwma00@hum.auc.dk>
wrote in dk.kultur.musik:

> One More Time, er et svensk band med bl.a. Peter Grönwall, der er søn af
> Benny Andersson fra ABBA.... så vidt jeg ved, har de ikke gjort væsen af sig
> siden de havde det hit som altså hedder Highland....

Jeg tror at de deltog for Sverig i det internationale melodi grand prix i
1997 med nummeret 'Den vilda', hvilke placering de fik kan jeg ikke huske?

Jeg ved dog at Nanna Grönwall (en af de 2 piger fra gruppen) skal/skulle
deltage i det Engelske melodi grand prix i år med et nummer der hedder
'Men', om det har været afholdt og hvilke nummer hun blev det? det aner jeg
ikke .

+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +
- "Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure...?" (G. O'Dowd) -