Tabulaturer til Jon?
Fra : Tomaten

Dato : 27-11-02 11:13

Er der nogen der ligger inde med tabulaturer til Jon's sange eller ved hvor
jeg kan finde dem?

På forhånd tak.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - ny version!
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok på din hjemmeside?

Fra : / / dentro / /

Dato : 27-11-02 23:35

"Tomaten" <flash4@it.dk> skrev i en meddelelse

| Er der nogen der ligger inde med tabulaturer til Jon's sange eller
ved hvor
| jeg kan finde dem?

Hvis du starter med at spille "Spin Doctors - Two Princes" (søg på
google.com), så har du et godt udgangspunkt. Den første Dm skal dog
laves til Dsus2, og så er der noget mere, men de minder ret meget om
hinanden. (Har nemlig lige hørt nogen optræde med "Two Princes", hvor
de gik over i "Right Here Next To You"

/ / dentro / /

Fra : Peter E K

Dato : 28-11-02 00:39

> Er der nogen der ligger inde med tabulaturer til Jon's sange eller ved
hvor
> jeg kan finde dem?

Du må desperat prøve at score en på 12 ved at imopenere... For det kan da
ikke være musikken der trækker....

Fra : Tomaten

Dato : 28-11-02 10:13

"Peter E K" <z@mailme.dkNOSPAM> skrev i en meddelelse

> Du må desperat prøve at score en på 12 ved at imopenere... For det kan da
> ikke være musikken der trækker....

Nej det er ikke derfor, men jeg har lovet at prøve at skaffe dem ...

Fra : Peter E K

Dato : 28-11-02 14:44

> Nej det er ikke derfor, men jeg har lovet at prøve at skaffe dem ...
>
> --
Nå så er det ok, man kan jo aldrig vide... :)))

Fra : Tomaten

Dato : 28-11-02 18:35

> Nå så er det ok, man kan jo aldrig vide... :)))

Tror du det ville virke...? )

Fra : Peter E K

Dato : 29-11-02 00:35

"Tomaten" <flash4@it.dk> wrote in message
> "Peter E K" <z@mailme.dkNOSPAM> skrev i en meddelelse
>
> Tror du det ville virke...? )

Har du da virkelig lyst til at score en på 12???

Fra : Tomaten

Dato : 29-11-02 13:08

> Har du da virkelig lyst til at score en på 12???

Nej - holder mig til dem mellem 20 og 30, det ville virke forkert med nogle
yngre (o:

Fra : -V-

Dato : 29-11-02 13:38

"Peter E K" <z@mailme.dkNOSPAM> skrev i en meddelelse news:iKxF9.47577

> Har du da virkelig lyst til at score en på 12???

Hellere to på 12 der hviner, end en på 24 der griner....

-V-

Fra : Troels

Dato : 28-11-02 12:59

"Tomaten" <flash4@it.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ligger inde med tabulaturer til Jon's sange eller ved
hvor
> jeg kan finde dem?

prøv noget i stil med

Dsus2 | Dsus2/G | Dsus2/H Dsus2/A | Dsus2/G|

Det fingerspiller du lidt over.

Derefter kommer på If you let med know..... noget i stil med Hm og C

Omkvædet kan jeg ikke lige finde ud af.

/Troels
(der var stærkt inspireret af dentro den han (forsøgte) at akkordtere denne
sang )