Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HJÆÆÆLP!! Brugervejledning til Canon EOS 5~
Fra : Kim Larsen

Dato : 27-11-02 11:06

Hejsa.

Jeg har købt et Canon EOS 500n Spejlrefleks kamera, men jeg mangler
brugervejledningen..

Det ville jo være rart at kunne bruge kameraets funktioner optimalt.

Hvis der er nogen der ligger inde med en enten som pdf fil, word
dokument eller almindelig paperback, så kontakt mig venligst hurtigst
muligt..

I er mere end velkomne til at maile den til mig hvis det er muligt..

Med venlig hilsen

Kim Larsen
julefar@hotmail.com

Fra : Michael Vinther Hans~

Dato : 27-11-02 12:04

Alternativt så kan du købe den hos de fleste Canonforhandlere.

Vh.
Michael Vinther Hansen

Fra : John

Dato : 27-11-02 16:03

"Michael Vinther Hansen" <mvh@os.dk> skrev i en meddelelse
> Alternativt så kan du købe den hos de fleste Canonforhandlere.
>
> Vh.
> Michael Vinther Hansen

Jeps, men de tager 200,- for den
--
MVH
John K Hansen

Fra : Lars

Dato : 27-11-02 16:24

"Michael Vinther Hansen" <mvh@os.dk> wrote in message
> Alternativt så kan du købe den hos de fleste Canonforhandlere.
>
> Vh.
> Michael Vinther Hansen
>
> "Kim Larsen" <santa@ofir.dk> wrote in message

VRØVL

Download den her: http://www.eosdoc.com/manuals.asp?q=500

MfG

Lars

Fra : John

Dato : 27-11-02 16:04

"Kim Larsen" <santa@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Jeg har købt et Canon EOS 500n Spejlrefleks kamera, men jeg mangler
> brugervejledningen..

Jeg har ikke manualen mere, men har været bruger af 500N. Hvis du stiller
spørgsmålene, som du kommer i tanke om dem, skal jeg gerne svare.