MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Partition Magic: Error #11019
Fra : Alex Jensen

Dato : 27-11-02 11:21

Jeg har testet PM 8 på en WinXp Pro (Corp. DK), og hvis jeg forsøger at
oprette en ny partition eller redistribuere fri plads, så får jeg fejl
11019, når jeg forsøger at implementere ændringerne. Fejlen kommer lige
efter, PM informerer mig om, det er nødvendig at boote maskinen. Jeg har
inden jeg forsøger 2 partitioner (NTFS) - 1 primær og 1 logisk.

Er der nogle her, der har oplevet denne fejl og har en forklaring/løsning.

På forhånd tak!

AJ

Fra : Wierd-Al

Dato : 27-11-02 12:56

Kig i manualen..Der er en liste over fejlbeskrivelserne...

Wierd-Al

Fra : Alex Jensen

Dato : 27-11-02 18:08

Denne fejl er ikke i manualen og heller ikke på hjemmesiden.

AJ

Fra : jens

Dato : 27-11-02 18:12

Du kører sikkert med den forkerte version som ikke understøtter
styresystemet opgrader til version 7.0 eller 8.0
MVH
Jens

Fra : Wierd-Al

Dato : 27-11-02 22:42

Læs dog hans post..." har lige testet......"
Der er noget med at Windows XP og Partition Magic ikke har samme NTFS
system...Men hvad du så skal ved jeg ikke lige....Måske skal du konverterer
til Fat32 og derefter bruge Partition Magic til at konverterer til NTFS....