Prg til at sende logoer
Fra : ib.ludvigsen

Dato : 27-11-02 10:22

Hej i gruppen...
Er der en der kender et program til at oploade logoer til en nokia

Jeg har et men det kan jeg ikke bruge med en adsl forbindelse

Hej og på forhånd tak

Ludvig

Fra : Jochke

Dato : 27-11-02 10:40

"ib.ludvigsen" <ib.ludvigsen@adslhome.dk> wrote in message
> Hej i gruppen...
> Er der en der kender et program til at oploade logoer til en nokia
>
> Jeg har et men det kan jeg ikke bruge med en adsl forbindelse

Hejsa.

Tror du skal bruge et modem, da den skal kalde op til en SMS central og
sende det derigennem. Men er ikke helt sikker.

/Jochke

Fra : Thomas Andersen [900~

Dato : 27-11-02 15:35

Hej !
Programmet Logomanager kan klare det.
Dog kræver det et datakabel.
kan købes for 60 kr hos www.super-cover.com
mvh Thomas
www.markedspladsen.com

Fra : Munksoe

Dato : 29-11-02 08:56

Nogen der har erfaring med den feature i programmet, de kalder WebSend (til
grafik). Virker det herhjemme? Hvordan?

Hilsen

Lars