Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hej Gruppe !!!
Fra : Claus \"BonZo\" Jako~

Dato : 27-11-02 09:17

Ved sgu ikke om dette er den rette nyhedsgruppe, men nu prøver jeg
alligevel.

Vi er et band fra Kolding som skal have taget nogle pressefotos, og vi skal
derfor have fat i både en billig og dygtig fotograf, og det skal helst være
den samme person
Hvis nogen kunne have lyst til at arbejde med et svedigt støjende rockband,
kan i læse lidt om os på http://www.epicenterband.com

Jeg kan kontaktes på bonzo@epicenterband.com

Fra : 2rb1

Dato : 27-11-02 12:12

KRÆS FOR ØRENE :0)

Fra : A.I.

Dato : 27-11-02 12:44

Davs.

....hvis i kommer til Odense en dags tid igen vil jeg da gerne tage
billederne for jer, så kunne i ved samme bøsøg gense byen hvor i have
fornøjelsen af at indspille på samme mixer som Gasolin (i Neverland)

Anders