Formmail printproblem!
Fra : Bent F. Hansen

Dato : 03-03-01 20:14

Hej Jeg har lavet en formmail som jeg gerne vil have at den skal stå på en
bestemt måde når jeg modtager svaret.

som den er nu står formfelterne under hinanden, og når der mange oplysninger
kan det være uoverskueligt. at læse de mange oplysninger.

Print_config virker som om at den kun dikterer hvordan felterne skal
sorteres?

Bent F. Hansen
bfh@xxxkursus.dk

Fra : CHRistian

Dato : 03-03-01 20:18

"Bent F. Hansen" <bfh@kursus.dk>'s posting:

>Hej Jeg har lavet en formmail som jeg gerne vil have at den skal stå på en
>bestemt måde når jeg modtager svaret.

Har du selv skrevet et serversided script (og i hvilket sprog, PHP,
ASP, Perle....)?
Har du uploadet et eks på den form?

--
Test din viden om usenet...
http://www.whitehat.dk/cbh/ng/

Fra : Bent F. Hansen

Dato : 03-03-01 21:41

"CHRistian" <nospam@direkte.org> skrev i en meddelelse
> "Bent F. Hansen" <bfh@kursus.dk>'s posting:

> Har du selv skrevet et serversided script (og i hvilket sprog, PHP,
> [...]

Hej
>Jeg har selv lavet koderne i HTML delvis ved hjælp af Frontpage 2000, men
det er ikke formen der ikke virker men udseendet på svaret der står linie
for linie det vil sige linieskift efter hver formboks.