hjælp til framesets i dreamweaver ( sidern~
Fra : Thomas Vestergaard

Dato : 03-03-01 20:09

jeg vil gerne have en del frames på min hjemmeside, men har fået
at vide at det bedste er at have så få frames som muligt, så det
betyder måske jeg skal begrænse mig men....

mit problem er at når jeg har oprettet alle frames og navngivet
dem og gemt dem og vil se det i preview, så siger browseren at
den ikke kan finde frames'ne i framesettet , jeg har så fået
fortalt at det er fordi der i html koden står eet backslash foran
navnene på de sider som ligger i de respektive frames og at jeg
bare skal fjerne dem. når deet er gjort og siderne er gemt viser
det sig at programmet selv genererer disse backslashes, hvad
fanden skal man så finde på ? eller er det slet ikke det som er
problemet?

Håber DU kan hjælpe mig på vej.....

Hilsen Thomas

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-03-01 22:02

Sat, 03 Mar 2001 19:09:19 GMT, skrev Thomas Vestergaard
<tomvik@hotmail.com>:

>eller er det slet ikke det som er problemet?

Godt spørgsmål, upload, det du har lavet, så vi kan kigge på det.

Du har vel lavet siderne, som skal ligge i framesettet?

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Thomas Vestergaard

Dato : 03-03-01 23:43

> Godt spørgsmål, upload, det du har lavet, så vi kan kigge på det.
>
> Du har vel lavet siderne, som skal ligge i framesettet?
>
> med venlig hilsen
> Knud
> --
> http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.
> Bruger din udgave af Outlook Express Sv: i svar?
> Så ser en stor del af gruppens brugere ikke dit svar.
> Rettelse kan hentes på http://home.chello.no/bmork/oefix.exe

Jeg har ikke rigtigt noget på siderne , og føler det ikke vil gavne
at ligge det ud på nettet. jeg sender dig en zip og håber du gider
se på sourcen for framesettet, hvor der henvises til hvilke sider
der skal vises hvor. spørgsmålet er om der skal være backslashes
foran , jeg tror det ikke, men de vil ikke forsvinde....?
T.V.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-03-01 01:00

Sat, 03 Mar 2001 22:42:56 GMT, skrev Thomas Vestergaard
<tomvik@hotmail.com>:

>Jeg har ikke rigtigt noget på siderne , og føler det ikke vil gavne
>at ligge det ud på nettet.

Det er heller ikke nødverndigt, at der er noget indhold som sådan på
siderne, det er jo koderne vi skal se.

>jeg sender dig en zip

Helst ikke, læg den i news:dk.binaer, så andre også kan hente den.

Det er jo ikke sikkert, at jeg kan se fejlen eller lige har tid, så
kan det jo være en anden kan eller har tid.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.