Lang taletid
Fra : signe sørensen

Dato : 26-11-02 22:21

Hejsa...

Håber der er nogle kloge hoveder herinde, som kan hjælpe mig.

Jeg skal bruge en mobiltelefon med lang taletid.

Da den skal være på et værksted er der ikke mulighed for opladning i
løbet af dagen

Det behøver ikke være nokia..

Håber i kan hjælpe.

På forhånd tak

/Signe

Fra : Fischer

Dato : 27-11-02 06:51

> Jeg skal bruge en mobiltelefon med lang taletid.
> Da den skal være på et værksted er der ikke mulighed for
> opladning i løbet af dagen
> Det behøver ikke være nokia..

Nokia har faktisk været lidt kendt for lang standby/taletid.
Du kunne f.eks. kigge på 3310 eller 6210/6310 (den sidste er lidt dyr).
Alternativt kan du prøve at finde en gammel Nokia 5110 (brugt) som måske
også kan bruges.

Men Ericsson T29 og især T39 har faktisk endnu bedre standby/taletid, så dem
kunne du også overveje.

*Fischer

Fra : Thomas

Dato : 27-11-02 10:59

"signe sørensen" <kandispigen@sajbar.dk> wrote in message

> Jeg skal bruge en mobiltelefon med lang taletid.
> Det behøver ikke være nokia..

----------------------

Hej Signe

Jeg vil klart anbefale en ericsson t65 - af alle de telefoner jeg har ejet
(inkl.nokia tlf) er det den som har klart bedst levetid på batteriet. Jeg
oplader den ca hver 8-9 dag. Samtidig er den også ret billig diverse steder
i øjeblikket (ca 99-200 kr)

Thomas

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 27-11-02 23:22

"Thomas" <Autzen----remove@---stofanet.dk> skrev i melding
> [...]
> (inkl.nokia tlf) er det den som har klart bedst levetid på batteriet. Jeg
> oplader den ca hver 8-9 dag. Samtidig er den også ret billig diverse

Støttes!!

Dessuten har T65 en utmerket kalender (det har de fleste Ericssontelefoner).

Nokias telefoner har generelt gode stand-by-tider, men dårlige taletider.
Mange av konkurrentene, da især Ericsson, har bedre taletider enn nokia,
relativt sett.

Mvh

Thorolv Valentinsen