det er nu fed den SPV...
Fra : Zeeshan Waheed

Dato : 26-11-02 21:29

Hej

Skal lige høre om der er nogen der har kendskab til den nye SPV.
Kan man kun bruge de forskellige indstillinger (Opdatering, nettet, mail
osv.) hvis man har et Orange abo.
eller kan det lade sig gøre med andre selskaber også, evt. taletid.......

Fra : Kasper Christensen

Dato : 27-11-02 00:07

Zeeshan Waheed skrev:
> [...]
> osv.) hvis man har et Orange abo.
> eller kan det lade sig gøre med andre selskaber også, evt. taletid.......

Det eneste jeg kender til den er at den er umulig at bruge. Softwaret er
ok, men selve udformingen af telefonen er dum. Man kan næste ikke trykke
på de nederste knapper uden at skulle bruge modsatte hånd til at holde
telefonen, da knapper sidder så tæt på nederste kan at man er bange for
at tabe den.

Mvh

Kasper

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 27-11-02 00:34

"Kasper Christensen" <news@kasperc.dk> wrote

> [...]
> på de nederste knapper uden at skulle bruge modsatte hånd til at holde
> telefonen, da knapper sidder så tæt på nederste kan at man er bange for

Ny telefon...nyt tastatur-layout.
Efter et par dages brug har jeg nu vænnet mig til tasterne, og kan manøvrere
hurtigt rundt, uden at være bange for at tabe den.

En cool feature er, at man kan tweake sin egen desktop 'home-screen'...så
man kan få det layout der passer en selv.
Rimeligt sjovt at rode med :)

Jeg savner dog stadig, at man kan mail'e de billeder man har taget med
kamera'et.
Det bliver forhåbentligt muligt, når der kommer en update til OS'et.

Min yndlings-ringetone:
http://stfu.orangenet.dk/rivmin/spv/wrong-number1.wav

--
Mvh Henrik.

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 27-11-02 00:25

"Zeeshan Waheed" <zeeman@cool.dk> skrev

> [...]
> osv.) hvis man har et Orange abo.
> eller kan det lade sig gøre med andre selskaber også, evt. taletid.......

Langt de fleste funktioner fungerer uanset udbyder.
Læs mere her: http://orange.dk/spv/faq/

--
Mvh Henrik.