SimCity 4
Fra : Annika Leth-Olsen

Dato : 26-11-02 21:39

Hej NG

Er der nogen der ved hvornår SimCity 4 kommer i handlen i Danmark.

MVH
Annika

Fra : Greatdane

Dato : 26-11-02 22:17

Såvidt jeg ved udkommer det først i januar.

Fra : Ally

Dato : 27-11-02 00:09

On Tue, 26 Nov 2002 22:16:38 +0100, "Greatdane"
<NOSPAMhenrikf@worldonline.dk> wrote:

>Såvidt jeg ved udkommer det først i januar.

Jep, iflg. www.simcity.com udkommer det til januar. Der står dog intet
om, om det gælder worldwide. Jeg håber det... jeg må være danmarks
ubestridt største Simcity fan

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Greatdane

Dato : 27-11-02 11:16

Jeg tror nok jeg har læst et sted, at det skulle være worldwide denne gang,
men man ved jo aldrig. SC3000 udkom først en måned efter i DK efter at det
var kommet i USA.