Big Brother temaet
Fra : Thomas Petersen

Dato : 03-03-01 19:55

Hvad hedder nummeret?

Thomas

Fra : sniper_Nolight

Dato : 03-03-01 21:08

"Thomas Petersen" <cfs26436@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:97remi$cuo$1@news.cybercity.dk...
> Hvad hedder nummeret?
>
> Thomas

dj encore - i see right through you
nummeret med pigen der synger er jeanett debb - house of fire

Fra : Zolex

Dato : 04-03-01 00:28

> dj encore - i see right through you
> nummeret med pigen der synger er jeanett debb - house of fire

Hej

Jev vil bare lige indskyde en lille reklame for en af mine svenske venner.
Da "I see right trough you" bare er en den "danske" version af bigbrother
temaet, har min ven Matte laver den "svenske" version, som efter min menning
er klar bedre end Dj Encore's.

Det bedste er at du kan høre / downloade den helt lovligt og kvit og frit
fra mp3.com

Matte går under navnet Dj Virtualizer og laver rigtigt meget fedt musik i
samme genre.

Lyt selv
http://artists.mp3s.com/artists/87/dj_virtualizer.html

Dj virtualizer's version af Bigbrother temaet hedder "running like a
stranger"

Fra : Zolex

Dato : 04-03-01 00:30

Ups, eg glemte et direkte link til nummeret

http://artists.mp3s.com/artist_song/458/458776.html

Sorry !

Ciao

ZoleX

Fra : Larz

Dato : 04-03-01 20:52

Zolex <fckfan.wolter@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:97rulr$ln0$1@news.inet.tele.dk...

> [...]
> http://artists.mp3s.com/artists/87/dj_virtualizer.html
>
> Dj virtualizer's version af Bigbrother temaet hedder "running like a

Den kan umuligt måle sig med det engelske Big Brother tema af Andy Gray og
selveste Paul Oakenfold !

Det er MEGET vildere :)

---
Larz

Fra : John Thomsen

Dato : 13-03-01 14:06

On Sat, 3 Mar 2001 19:55:27 +0100, "Thomas Petersen"
<cfs26436@vip.cybercity.dk> wrote:

>Hvad hedder nummeret?

Jeg ved ikke hvad det hedder, men jeg tror det er komponeret af en
22-årig talentfuld fyr, der hedder Andreas....

Han er så at sige arveligt belastet idet han i mange af sine
barndomsår var nabo til Jan Glæsel.

Andreas og min søn Anders dyrkede både mobil-discotek, musik-mix og
dengang kun lidt komposition sammen - efter skoletid, og mens Andreas
fortsatte med at komponere fortsatte Anders alt det andet, men de
"leger stadig sammen".

Hvis det kan interessere nogle.... )

Venligst
John