Åhhh hvor er det dejligt!
Fra : Søren Houlberg

Dato : 26-11-02 21:04

Hej Alle!

Mine 5 killemisser har det godt.

De har alle fået øjne og er begyndt at prøve på at komme ud af kassen. Der
er især en som er ultranuttet. Når jeg kommer og kigger ned så miver den og
søger hen til mig (jeg tror selvfølgelig det er fordi den kan lide mig - men
den tager nok snarere fejl af mig og dens mor ;.)

De er allerede så lange i pelsen at man nærmest ikke kan se deres ører - så
det er helt sikkert vigtigt at vænne dem til børsten og kammen

Missemor har valgt at placere dem inde ved siden af min seng - lige ved mit
hoved (det er jo meget sjovt nu hvor de bliver i kassen....) Det mest
fantastiske ved den placering er at vores hund (som katten ellers ikke er
den store fan af) kan stikke hele hovedet ned til de små - og hvis de miver
bliver hunden helt syg - den tror næsten den har ansvaret - uden dog at
slikke på killingerne. (heldigvis)

Og så lige et spørgsmål: Kan jeg tage nogle billeder af killemisserne eller
er blitzen for meget for deres nye små øjne? (2 uger og 1 dag gamle)

Det er ren Idyl

Hilsen
Mette Sofie

Fra : Niels Peter

Dato : 26-11-02 21:50

"Søren Houlberg" <skodfilter@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3de3d5f4$0$176$edfadb0f@dread13.news.tele.dk...
> [...]
>
> Og så lige et spørgsmål: Kan jeg tage nogle billeder af killemisserne eller
> er blitzen for meget for deres nye små øjne? (2 uger og 1 dag gamle)

Til lykke!
Hvis de lige har fået øjnene (indenfor det sidste par døgn) vil blitzen nok være for hård kost.
Kan du evt. sørge for så meget lys i værelset, at det kan klares uden blitz?

Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Søren Houlberg

Dato : 26-11-02 21:52

Hej!

Nej - det syntes jeg ikke rigtigt - for de ligger i et hjørne ved min seng -
dejligt

Hilsen
Mette Sofie

Fra : Niels Peter

Dato : 27-11-02 18:08

"Søren Houlberg" <skodfilter@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3de4f8e3$0$659$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Hej!
>
> Nej - det syntes jeg ikke rigtigt - for de ligger i et hjørne ved min seng -
> [...]

Vent et par dage med at blitze, så ...

Niels Peter

Fra : Trine A.

Dato : 27-11-02 21:37

> Det er ren Idyl
>
> Hilsen
> Mette Sofie

Hvor er det dejligt at høre Pøj pøj med mislingerne fremover!!

--
Mange hilsener
Hæmoriden, Thomas, Bastian og Trine