For en måneds tid siden købte min far en cpu i Fønix computer. Denne 
virkede ikke i hans motherboard, så der gik lidt tid indtil han fik købt 
et nyt. Nu sætter han så cpuen i sit nye motherboard, men heller ikke 
her virker det. Ok, processoren må være i stykker, så han sætter den ned 
i den æske han fik den i, og tramper ned til forhandleren. Manden i 
forretningen tager cpuen, går ud i baglokalet og kommer kort tid efter 
tilbage og siger at hjørnebenet på cpuen var bøjet, og da han prøvede at 
rette det op knækkede det af. Forretningen nægter af denne grund at 
bytte eller  tilbagebetale den mindste smule af prisen på cpuen, på 
trods af at det var manden i forretningen, der ved eget udsagn knækkede 
benet på processoren.
Min far fik følgende på skrift et udsagn om hvad der var sket, fra 
manden der havde betjent ham. hvordan står han i denne sag? Har butikken 
handlet korrekt, eller har min far krav på at få pengene tilbage?
-- 
// Mark Gjøl
Is it better to abide by the rules until they're changed or help speed 
the change by breaking them?
-- 
http://b0rken.dk