6610 vs. 7210
Fra : Jamie Fame Flame

Dato : 26-11-02 17:52

Hvilken af ovenstående modeller skal jeg vælge? Er der de store forskelle?

Fra : Roald Skødt Poulsen

Dato : 26-11-02 18:31

Hej

> Hvilken af ovenstående modeller skal jeg vælge? Er der de store forskelle?

Jeg mener at den eneste forskel, der er på de to telefoner er designet, så
den det kommer nok an på hvad du bedst kan lide. Prøv evt. at kigge på
www.nokia.dk og brug deres guide til at sammenligne telefonerne. Jeg tror
også at prisen er ved at være den samme...

Om der så stadig er ventetid på 6610, ved jeg dog ikke.

Hygge

R. Poulsen

Fra : Jørgensen

Dato : 26-11-02 20:36

Du skal vælge 6610. Jeg har den selv og jeg har haft 7210 og den er for
Space agtig.....

Tasterne sidder bare dumt og der er andre småting, men 6610 er flot i design
og jeg er rigtig glad for den.

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 26-11-02 23:17

"Jamie Fame Flame" <xsoren@lasersailing.dk> skrev i melding
> Hvilken af ovenstående modeller skal jeg vælge? Er der de store forskelle?

Du får samme telefon, så det er smaken som får avgjøre.

Du kan se tester/omtaler flere steder, bl.a her:
http://www.mobile-review.com/review/nokia-6610-en.shtml
http://www.dinside.no/php/art.php?id=33577

For den som heller vil vente til begynnelsen av 2003, står det ytterligere
nokiatelefoner i den høyere prisplasse på menyen. For de som ikke vil vente
til 2003, har Siemens sin S55 på gang.

Synes selv at 7210 er kjempestilig, men forstår godt de som synes det blir
litt for spesiell.

Mvh

Thorolv Valentinsen