Emil stjæler!!
Fra : Krammemusen

Dato : 26-11-02 18:22

Hej.

Her en lille morsom historie...

....Jeg har en ½ Liters Coca Cola flaske som jeg bruger til drikflaske når
jeg er i skole osv. Den stod på køkkenbordet i går med kapslen liggende ved
siden af. Emil var en tur på køkkenbordet som han plejer (selvom han ikke
må!!) og fandt så denne herlige fantastiske røde kapsel som selvfølgelig
skulle en tur på gulvet. Han legede lidt med den og så glemte jeg egentlig
alt om det - lige indtil her til morgen hvor jeg skulle afsted og faktisk
skulle bruge flasken. Jeg kunne ikke finde kapslen og en flaske med vand
uden kapsel er ligeså ikke særlig smart at have i en rygsæk! Nå men jeg
kommer så afsted og undrer mig dagen igennem over hvor pokker denne kapsel
er blevet af. Jeg har ledt over alt men nå...hans legetøj kan jo også falde
i "de sorte huller" som vi jo nok alle har når vi har kat.

Jeg har så lige støvsuget og skulle fjerne klumper i kattebakken og hvad
finder jeg?? han har sq stjålet kapslen og gravet den ned bakken!! *GGG*
Ved nærmere eftertanke tror jeg liiiiige jeg finder mig en ny flaske i
stedet for

Mvh Helle

Fra : Birgitte

Dato : 26-11-02 19:04

Hej Helle
*GGG* Jeg havde en Maine Coon på et tidspunkt, hun stjal også med alle fire,
hun gemte alt i hendes madskål, som regel var det armbånd, elastikker, og
halskæder.
Men også nøgler og kuglepenne blev gemt i skålen
Mit viskelæder var konstant væk, og selv nu efter 2 flytninger mangler vi
stadig en stor rund ørering m et lille kors i den er pist borte væk...
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Mette Jensen

Dato : 26-11-02 21:21

Hi hi....

Men hvis du ikke kan lide det, skal du nok ikke anskaffe en Maine Coon!
Kashmir havde engang et hemmeligt lager, hvor han gemte alle de ting ting
han stjal. Og tro mig det var ikke små ting!
Det kunne være alt lige fra handsker til kaffefiltre. Hans hemmelige lager
var i fyrrummet, under alle havemøblerne.
Det blev desværre ødelagt da havestolene skulle ud om foråret. Jeg opdaget
hans skattekammer en dag hvor jeg kiggede efter noget andet derinde. Jeg lod
som ingenting, men vidst nu hvor jeg kunne hente alle de forsvundne sager

--
Venlig hilsen Mette

www.miacis.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 27-11-02 13:31

> [...]
> som ingenting, men vidst nu hvor jeg kunne hente alle de forsvundne sager

*LOL* Hvad mon det største en kat har stjålet er?

I går slæbte Basil afsted med min FRAKKE!

og det skal siges at den altså ikke er nogen letvægter, samt at lommerne
var fulde af alt muligt (tungt)

En anden gang har en af dem slæbt en stor ulden plaid gennem hele stuen.
Vi var ikke hjemme på gerningstidspunktet så vi ved ikke helt hvem *G*

Og som det nok er en del bekendt skal man ikke lade sokker eller
strømper ligge på steder hvor Basil kan få tænderne i dem . med mindre
man ynder golfsokker (ja, dem med de 18 huller...)

Meeen.. han GEMMER dog ikke sine tyvekoster... eller osse har vil bare
ikke fundet hans lager endnu

Gud ved om nogen af de ting der forsvinder i det noksombekendte sorte
hul i virkeligheden er blevet katnappet?

Med venlig hilsen
Lisbeth Hviid Jakobsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Bente Jepsen

Dato : 27-11-02 23:12

> og det skal siges at den altså ikke er nogen letvægter, samt at lommerne
> var fulde af alt muligt (tungt)

Er det sådan en a la Hagrid

Bente

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 27-11-02 23:13

Lisbeth Hviid Jakobsen <hviid-jakobsenKATTE@BAKKEstofanet.dk> wrote in
> *LOL* Hvad mon det største en kat har stjålet er?
>
> I går slæbte Basil afsted med min FRAKKE!

LOL! Det ville jeg gerne se. Min søsters Maine Coon er også slem, men dens
skatkammer er dog let at overvåge - det er vandskålen. Specielt post og
regninger er et godt bytte. Det værste hun har hevet ud i skålen var et nyt
Dankort :)

Her bliver der ikke stjålet, men vandskålen skal ofte skubbes ud i entreen.

Carsten Sørensen
....og Fru V der endnu en gang demonstrerer hendes nye trick - at hoppe op
midt på ruden og hænge ned så lang hun er med det forreste sæt klør i den
tværgående karm...

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 28-11-02 06:49

On Wed, 27 Nov 2002 22:12:57 +0000 (UTC), "Carsten Sørensen"
<maq96h802@sneakemail.com> wrote:

> [...]
>Dankort :)
>
>Her bliver der ikke stjålet, men vandskålen skal ofte skubbes ud i entreen.

   Mulle hugger med arme og ben havde jeg nær skrevet ;) Mine
regninger _skal_ slæbes ind i soveværelset .... Hvorfor må guderne
vide men hun henter simpelthen et udvalg af regninger i min postbakke
hvor de ligger og venter på at komme i mapper. Og det er kun om natten
- men så skal de altså til gengæld helst helt op i sengen til os ;)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 28-11-02 18:49

Jeg ved godt at jeg nu bliver en lille smule OT, men håber I kan tilgive mig

En ven af mig havde en stor hund, der hed Zita. God og rar og lidt stille
hund. Når Zita havde været alene hjemme var det sikkert som "amen i kirken"
at hans post lå i Zita's kurv, når han kom hjem. Hun havde ikke ødelagt det
eller noget, bare hentet posten og lagt det i sin kurv.
Men så fik hun hvalpe og min ven beholdt een af hvalpene, da de var
salgsklar. Hvalpen kom til at hedde Betty.
Men nu var det sådan at når Thomas (Min ven) kom hjem, så lå posten ikke
længere pænt i Zita's kurv, men var spredt til konfetti over hele
lejligheden.
Så Thomas købte en tæt masket kurv, som han hængte op lige under
brevsprækken. Så nu kunne hundene ikke nå hans post mere......troede han.
For det skete igen og igen at han kom hjem og havde konfetti i hele huset.
Og han kunne ikke forstå hvorfor. Kurven var som sagt tætmasket, og smal
foroven, så hundene ikke kunne stikke hovedet derned og hente posten op. Det
undrede ham meget, hvordan hundene havde fået fat i posten.

Indtil en dag, hvor han arbejdede hjemme. Han havde åbenbart været så
stille, at hundene havde glemt at han var der. Da Thomas kunne høre
postbudet i opgangen, så han Zita rejse sig fra sin kurv og luske ud i
entreen, hvor hun lagde hovedet på kurven, og da postbudet stak posten ind
gennem brevsprækken, stak han den faktisk direkte i munden på Zita.

VH Pernille

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 28-11-02 21:51

> [...]
> finder jeg?? han har sq stjålet kapslen og gravet den ned bakken!! *GGG*
> Ved nærmere eftertanke tror jeg liiiiige jeg finder mig en ny flaske i

Mmmm ja, det er en lækker vane
Rosinen stjæler vores brugte sokker og graver også dem ned i kattebakkerne,
læææækkert! Men sjovt nok er det kun vi voksnes sokker, der skal i
kattebakkerne. Gad vide, om de har en lugt, der gør det oplagt *G*? For han
stjæler også vores knap toårige datters sokker, men de kommer ikke i
kattebakken...

MVH Mette