backup af indlæg i gæstebog
Fra : Bjarne Lambrecht Sør~

Dato : 26-11-02 17:12

Hvorledes kan man foretage en backup at de indlæg der er lavet i
en gæstebog?

Filerne på serveren hedder noget med 000007.htm, men hvis man
kopiere dem til sin hardisk og sletter dem på serveren og
derefter igen vil lægge dem tilbage på serveren, så virker det
ikke.

vh Bjarne

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-11-02 21:31

Det er ikke en gæstebog men et discussion Web. Du skal lave backup af
hele discussion web'et.

Fra : Bjarne Lambrecht Sør~

Dato : 27-11-02 14:24

Hvilke filer / mapper er det? (udover 00000x.htm filerne)

Mvh Bjarne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-11-02 20:31

Hvis du nu havde lavet den som et subweb (det anbefalede) havde det
været nemt. Uden det, er der hele folderen der indeholder 0000x.htm
filerne. Desuden vil der være et antal filer i hvis navne, navnet på
discussionen helt eller delvis indgår. Også i _private folderen.

Fra : Bjarne Lambrecht Sør~

Dato : 28-11-02 13:13

OK, hvis jeg nu laver det om til et subweb, kan jeg så flytte filerne
direkte over i dette bibliotek? eller hvorledes?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-11-02 17:38

Du vil være nødt til at starte forfra for at få et subweb.
(det kunne måske laves til et subweb men kræver expert viden).

Fra : Bjarne Lambrecht Sør~

Dato : 29-11-02 07:37

Tak. Har nu lavet et subweb. Har flyttet alle filerne i mappen hvor
0000x.htm ligger, og nu virker det. Endnu engang tak for hjælpen.