Problemer med at slettede delte mapper, st~
Fra : Kenneth Olsen

Dato : 03-03-01 19:30

Jeg har haft nogle mappe som jeg har haft delt på min server, og nu har
jeg så slette disse mapper, men går man ind på computeren via andre
computere, så står de stadig opført over hvad der er delt på computeren,
når man så prøver at komme ind på mappen, får man så af vide at den ikke
eksistere - den er jo slettet, men hvordan slipper jeg af med dem under
andre computere?
Jeg har trykket på odatere...

--
Kenneth Olsen
E-mail: kenneth@olsen.dk

Fra : James Rune Hansen

Dato : 03-03-01 22:00

"Kenneth Olsen" <kenneth@olsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> E-mail: kenneth@olsen.dk
> http://www.kenneth.olsen.dk
> "Det er menneskeligt at fejle, totalt sammenbrud kræver en computer!"

Nogle gange går det galt for windows.. når man sletter en delt mappe sletter
den ikke delingen...

Det du kan gøre er at du opretter mappen igen og fjerner delingen...

Eller

Du finder det i Registreringsdatabasen og fjerne det.. Du skal søge efter
det som den mappe du kan se under andre somputere..
Men den sidste løsning skal du kun bruge hvis du har lidt styr på regedit..

/James

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 03-03-01 21:53

James Rune Hansen skrev:
> Nogle gange går det galt for windows.. når man sletter en delt mappe sletter
> den ikke delingen...
>
> Det du kan gøre er at du opretter mappen igen og fjerner delingen...

Takker, det første virkede fint.
Windows kan noglge gange godt være en underlig fisk