Baby version 2
Fra : Inger Marie Jakobsen

Dato : 26-11-02 16:36

Hej

Jeg har sammensat en liste af fejl og mangler i baby, som jeg godt kunne
tænke mig rettet til baby version 2. Hvis I har tilføjelser til listen,
så modtager jeg dem gerne.

----------

Der er opdaget nogle uhensigtsmæssigheder i baby version 1.
Disse uhensigtsmæssigheder vil blive rettet og releaset i
baby version 2.

Følgende er en ufuldstændig liste over
uhensigsmæssighederne:

1. Omvendt motorik. Baby kikker nedad istedet for opad når
våd eller opvredet klud påføres halsen. Dette betyder at
rengøring i halsregionen kan være yderst vanskelig. I
version 2 vil baby kikke opad og dermed lette rengøring.

2. Ubeskyttet vandladning. Når bleen tages af baby, så
lader barnet ofte vandet. I version 2, drengeudgaven, vil
denne feature blive koblet til en læge-detektor, så
situationen kun opstår når det er en læge som håndterer
baby. Ellers vil baby version 2 kun lade vandet, når bleen
er på.

3. Utilstrækkelig trøstefunktion. Version 1 knytter sig specielt stærkt
til en voksen som passer babyen oftest. Dette har den uheldige sideeffekt
at baby version 1 oftest kun kan trøstes af sin mor. Version 2 har fået
udvidet antallet af tilknyttede voksne til to personer, således at også
faderen kan trøste baby version 2.

4. Gentagen opvågning. En del udgaver af baby version 1 har en tendens
til kun at ville falde i søvn på armen for derefter at vågne op igen i
samme øjeblilk babyen lægges i vuggen eller liften. I version 2 vil
babyen sove videre også selvom den lægges ned. Indtil baby version 2 er
på gaden, så vil man kunne købe lift version 2 som implementerer denne
funktion.

5. Overspisning. Baby version 1 har en upraktisk tendens til at
aflevere evt. overskydende mad fra sidste måltid lige når
den har fået rent tøj på. I version 2 vil baby i stedet gylpe inden tøjet
skiftes. Der arbejdes på udkastet til en version 3, som nøjes med at
spise lige præcis det, der kan være i maven, så problemer
med spild ikke opstår.

6. Utidig sult mv. Baby version 1 har en tendens til at kræve
opmærksomhed når forældre skal spise eller dyrke sex.
Version 2 vil blive forbedret så baby kun aktiveres i disse
situationer, hvis mor ikke har lyst til sex.

--ingermarie

Fra : Ditte Roldborg

Dato : 26-11-02 17:41

*ROFL*!!!

Kan pt ikke komme i tanke om flere udvidelser af bar' grin

--
Dittelit

Fra : Klitte Egeberg

Dato : 26-11-02 21:00

he-he-he.. det var sjovt!

Især den med vask af halsen...

Hej fra Sandra

Fra : Musen

Dato : 26-11-02 23:53

*GGG* Kan næsten ikke vente med at få sådan en....

/Musen