Kat...
Fra : Karina Lehmann

Dato : 26-11-02 15:51

Hejsa gruppe

Jeg tænket på om der var nogle af jer som kender en god hjemmesider hvor men
kan købe katte henne??
For vi kunne nemlig godt tænke os en kat mere. Så den kat vi har nu får en
at lege med...

Eller hvis der er nogle fra nordjylland som har nogle killinger (som skal
helst være langhåret) som de gerne vil af med så.... Ville vi gerne høre
nærmere...

Kærlig Hilsen
Karina Lehmann

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 26-11-02 16:11

Karina Lehmann skriver:

> [...]
> helst være langhåret) som de gerne vil af med så.... Ville vi gerne høre

Hej Karina!
Nu skriver du godt nok Nordjylland, men jeg prøver lige alligevel:

Min nyligt adopterede skovkat Sidse har stadig to killinger der ikke har fået
nye hjem. Den tidligere ejer er død, og kattene har hårdt brug for nye familier.
Der er tale om langhårede blandingskillinger, og de befinder sig på
Vestsjælland. Situationen er ret desperat, og killingerne er sansynligvis
gratis.

Har dette din eller andres interesse, kan jeg formidle kontakten. Mail evt.
gerne privat.

Hilsen Dorthe ( - og Sidse-pigen, der nyder sit nye liv i katte-kollektivet )
http://www.megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=26100&kode=

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-02 15:01

Hej Karina

Jeg kan anbefale dig at ringe til Dyrenes Beskyttelses Internat i
Frederikshavn ved Carina Thomsen.
Her sidder der mange mislinger...store som små...korthårede som
langhårede...og venter på et rigtigt godt hjem.

Venligst

Gonzo