Mafia, You lucky bastard. Hjælp
Fra : Colzen

Dato : 26-11-02 15:28

Hvordan sætter man bomben fast på bilen? Spørgsmålet var der også for et par
dage siden (før der var en der spammede gruppen med binære filer, derfor den
nye tråd), der skrev en at man skulle trykke enter, det hjalp lige fedt hos
mig, men skal man stå op når man gør det, for jeg bliver hele tiden opdaget
af ham vagten, så skyder de og Sergio stikker af. Hvordan gør man? (Bøj det
gerne i neon, for jeg er ved at være træt af den køretur derhen hvergang
) )

Colzen

Fra : Peter Jensen

Dato : 26-11-02 15:35

"Colzen" <colzen@colzen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> gerne i neon, for jeg er ved at være træt af den køretur derhen hvergang

Patience, my friend
Vent til vagten går indenfor.
--
Peter J

Fra : Steffen Jørgensen

Dato : 26-11-02 15:44

Man sætter bomben fast foran på bilen. du går op foran bilen og plaserre
bombem...........
og så, BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!!!!

Fra : Colzen

Dato : 26-11-02 16:40