META tags
Fra : Torben Mathiassen

Dato : 26-11-02 15:35

Kan man ikke bruge denne meta tag i Netscape og Opera. Den virker
kun i IE hos mig?

<META http-equiv="Page-Enter"
CONTENT="RevealTrans(Duration=2,Transition=2)">

mvh
Torben

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 26-11-02 15:41

Torben Mathiassen <torben.mathiassen@stofanet.dk> writes:

> Kan man ikke bruge denne meta tag i Netscape og Opera. Den virker
> kun i IE hos mig?
>
> <META http-equiv="Page-Enter"
> CONTENT="RevealTrans(Duration=2,Transition=2)">

Det er en Microsoft-opfindelse, så den virker kun i deres browser.
Page-Enter er ikke en definieret del af HTTP-protokollen. Jeg tror
Microsoft indførte det i IE for nemmere at kunne eksportere Powerpoint
præsentationer til HTML.

/L

Fra : Marco

Dato : 26-11-02 15:42

> Kan man ikke bruge denne meta tag i Netscape og Opera. Den virker
> kun i IE hos mig?
>
> <META http-equiv="Page-Enter"
> CONTENT="RevealTrans(Duration=2,Transition=2)">

Tror, du selv har fundet svaret.
Virker heller ikke i mine Opera og NS/Mozilla-browsere.

--
Hilsen Marco

www.MecoWeb.dk
www.Marco.Amok.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 26-11-02 15:43

Torben Mathiassen skrev:

> Kan man ikke bruge denne meta tag i Netscape og Opera. Den virker
> kun i IE hos mig?
>
> <META http-equiv="Page-Enter"
> CONTENT="RevealTrans(Duration=2,Transition=2)">

Det ser sådan ud.

,---- [ Page Transformation Effects ]
`----
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-11-02 15:51

Jens Gyldenkærne Clausen <jens@gyros.invalid> skrev :

> ,---- [ Page Transformation Effects ]

Og tak for det, det er enormt træls at havne på sådanne sider,
det er meget sjovt første, men så bliver man irriteret over
effekten og den ekstra tid, der går mellem sideskift.

Kanske det er en af grundende, til at jeg bruger IE mindre og
mindre.

Fra : Andreas Falck

Dato : 26-11-02 16:15

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev dette i

> Kanske det er en af grundende, til at jeg bruger IE mindre og
> mindre.

Ja, og det er din skyld at jeg bruge Opera (ver. 6.05) mere og mere

Se mit nye forsøg på at lave en webside :
http://hjem.get2net.dk/AFA1441/test/

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 26-11-02 16:06

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Og tak for det, det er enormt træls at havne på sådanne sider,

Helt enig.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 26-11-02 16:27

Andreas Falck skrev:

> Ja, og det er din skyld at jeg bruge Opera (ver. 6.05) mere og
> mere

Har du prøvet version 7?
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Andreas Falck

Dato : 26-11-02 16:42

Jens Gyldenkærne Clausen <jens@gyros.invalid> skrev dette i

> Har du prøvet version 7?

Nej, men jeg tror nok også jeg venter til den kommer på danske. - Er
der sket store ændringer/forbedringer?

Fra : Andreas Haugstrup Pe~

Dato : 26-11-02 16:45

"Andreas Falck" <Andreas.Falck@get2net.dk> wrote in news:as04pm$489$1
@sunsite.dk:

> Nej, men jeg tror nok også jeg venter til den kommer på danske. - Er
> der sket store ændringer/forbedringer?

Ja! Nu er der ikke det den ikke kan klare mht. til CSS. Og de fleste af de
problemer der er med Javascript er blevet ordnet.

--
Andreas
<http://www.solitude.dk>

Fra : Andreas Falck

Dato : 26-11-02 16:49

Andreas Haugstrup Pedersen <usenet@solitude.dk> skrev dette i

> Ja! Nu er der ikke det den ikke kan klare mht. til CSS. Og de
> fleste af de problemer der er med Javascript er blevet ordnet.

Så vil jeg glæde mig til den kommer på dansk. - Mine engelskkundskaber
er ikke specielt gode!

Og jeg er faktisk blevet rigtig glad for den i den ret korte tid jeg
har haft den installeret

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 26-11-02 17:34

Andreas Haugstrup Pedersen <usenet@solitude.dk> writes:

> Ja! Nu er der ikke det den ikke kan klare mht. til CSS. Og de fleste af de
> problemer der er med Javascript er blevet ordnet.

I O6 var der heller ikke ret meget CSS der ikke virkede. Den store
forskel i O7 er udvidelsen af DOM (javscript-interface til
dokumentstrukturen) som gør det muligt at lave dynamiske sider. De har
også genskrevet mail-delen fra bunden, og er ganske godt tilfreds med
den (hvis man er til den slags, og ikke har et god e-mail-program
allerede).

O7 er stadig i beta, og der er mange features der ikke virker endnu. Hvis
jeg kunne, ville jeg også vente til en stabil version. Beklageligvis er
jeg for meget nørd til at kunne vente :)

/L

Fra : Allan Vebel

Dato : 27-11-02 01:51

Andreas Haugstrup Pedersen <usenet@solitude.dk> skrev:

> de fleste af de problemer der er med Javascript er blevet ordnet.

Hvilke ting med javascript er så ikke blevet ordnet?

--
Allan

Fra : Andreas Haugstrup Pe~

Dato : 27-11-02 07:27

"Allan Vebel" <allan@vebel.dk> wrote in news:3de4171b$0$88172
$bc7fd3c@news.sonofon.dk:

> Hvilke ting med javascript er så ikke blevet ordnet?

Nu har jeg aldrig skrevet så meget som én eneste linje javascript så jeg
kan ikke hjælpe dig der. Jeg ved bare at de ting der ikke virkede tidligere
nu virker fint (som f.eks. Rune's quickmenu i øverste højre hjørne på
<http://www.kaboom.dk/>)

Grunden til at jeg sagde de fleste er simpelthen at ellers skulle der nok
komme en eller anden javascript-haj og fortælle mig at hans obskure
javascript fra helvede i hvert fald ikke fungere i Opera 7

--
Andreas
<http://www.solitude.dk>