Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Billige farveplakater i A3?
Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 26-11-02 13:10

Jeg ved ikke om dette er nyhedsgruppen til sådanne et spørgsmål.. men jeg
ved ikke lige ellers hvor jeg skal spørge?

Er der nogen der ved hvor man kan få lavet billige farveplakater i A3 hvis
man fx. skal ha' lavet 50-100 eksemplarer?
Sidst jeg fik lavet en A3- plakat var hos Silkeborg Bogtrykkeri hvor de
producerede et flot resultat, men det var altså så også til 20kr per plakat.
Kan det ikke gøres billigere i en god kvalitet?

Med venlig hilsen
Stig Nørgaard Jepsen

Fra : Lars

Dato : 26-11-02 13:19

"Stig Nørgaard Jepsen" <stig@8620.dk> wrote in message
> [...]
plakat.
> Kan det ikke gøres billigere i en god kvalitet?

hej Stig

Har du spurgt hos Werks Offset i Århus - de plejer at lave kavlitetsarbejde
til billige penge

Mvh
Lars

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 26-11-02 13:35

"Stig Nørgaard Jepsen" wrote:

> [...]
> producerede et flot resultat, men det var altså så også til 20kr per plakat.
> Kan det ikke gøres billigere i en god kvalitet?

Det lille oplag gør det urentabelt at trykke dem i offset,
måske du skulle overveje en digital print løsning du kan
ta' en snak med Akrobat tel. 70228216 de ka' lave sådan noget.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : frlebeck

Dato : 26-11-02 13:42

Prøv Digital Trykkeriet i Århus tlf. 70270363

Mvh. Frank