Java og MySQL
Fra : Bear

Dato : 03-03-01 19:05

Kan man få en MySQL driver der kan connecte til en remote MySQL server? Jeg
kan godt kommunikere med MySQL serveren, så længe jeg kører på localhost,
men hvis jeg prøver fra en anden maskine får jeg en "Connection refused" :(

Bear

ICQ: 2745075

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 04-03-01 11:29

Ja, sagtens.

Efter min erfaring er mmMySQL driveren den bedste. Måske den fejl
skyldes connection rettigheder på serveren? Eller policy på klienten?

-dennis

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 05-03-01 09:55

Bear wrote:

> [...]
> men hvis jeg prøver fra en anden maskine får jeg en "Connection refused" :(

Ikke i en applet.

Herudover skal mysql serveren være sat op til at lukke dig ind. Er den
det?

--
Thorbjørn Ravn Andersen "...sound of...Tubular Bells!"
http://bigfoot.com/~thunderbear