3510 og stabilitet
Fra : Lukas Lunow

Dato : 26-11-02 12:51

Hej NG

Jeg har hørt at Telebutikken er holdt op med at handle med 3510 da de mener
at have oplevet mange fejl på den. Har dette noget på sig? Ved nogen hvor
mange SMS beskeder der kan være på hhv. 3410 og 3510?
På forhånd tak

Mvh
Lukas

Fra : Ian

Dato : 26-11-02 13:19

"Lukas Lunow" <l-lunownospam@nospamtiscali.dk> wrote in message
> Hej NG

Hej Lukas

> Jeg har hørt at Telebutikken er holdt op med at handle med 3510 da de
mener
> at have oplevet mange fejl på den. Har dette noget på sig?

Det er ikke sådan jeg har hørt det. Den skulle blot udgå fordi Nokia ville
satse på salg af 3510i i stedet. Indrømmet, det er ikke længe den har været
på markedet, men det er sådan jeg har fået det fortalt.
Jeg har selv haft to 3510'ere. Den første gik i stykker, men det var nu ikke
telefonens skyld, men fordi der blev foretaget et temmelig indkompetent
indgreb i den (nye lysdioder), hvorefter jeg købte en magen til.
For begge telefoners vedkommende har jeg ingen problemer haft, ud over en
SW-fejl som bestod i, at telefonen slukkede et lille øjeblik når man
slettede beskeder fra indbakken. Begge telefoner blev gratis opdateret hos
BleuTel til v3.37 og efter dette ingen problemer overhovedet. Jeg er meget
tilfreds med 3510.

> Ved nogen hvor
> mange SMS beskeder der kan være på hhv. 3410 og 3510

Nokia skriver flg. om 3510:
Besked: op til 150 beskeder uden billeder, 50 billedbeskeder eller en
kombination af de to muligheder.

For 3410 kender jeg ikke antallet.

Mvh Ian

Fra : Ian

Dato : 26-11-02 13:23

> mener

Glemte forresten en ting:
Dan jeg for en måneds tid siden skulle købe min anden 3510, var jeg i flere
forskellige Telebutikker samt en enkelt Fona, fordi den allerede da var ved
at udgå. Beskeden alle steder var den, at Nokia havde lukket for bestilling
af telefonen, så butikkerne simpelthen ikke kunne få lov at bestille, selvom
de sagtens kunne sælge dem.
Det er derfor svjv ikke Telebutikken der ikke vil forhandle dem længere. De
kan bare ikke skafe dem, og dette gælder også Fona, Fredgaard mm.

Mvh Ian