analsex
Fra : dino

Dato : 26-11-02 12:07

hej!

for et stykke tid siden var der en der forklarede hvordan han rensede tarmen
før sex ved at skrue bruseren af slangen og med den spule endetarmen. er det
virkelig kotyme at man gør sådan? vi synes umiddelbart det lyder lidt
farligt.
er der nogen der har kendskab til hvordan de gør i pornobranchen. de må da
supplere med et lavement, eller...? ofte ser man jo 20 cm pikke gå i til
roden uden der er "noget på spidsen bagefter". pigerne tager den ovenikøbet
nogengange i munden bagefter uden at vise store tegn på ubehag.
vi har iøvrigt forsøgt os med legetøj med et nogengange lidt usexet
resultat, men er stadig nysgerrige
da vi begge nyder stimuli/penetration "der"

mvh
anne m og dino

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 26-11-02 18:14

"dino" <dino@saw.com> skrev i en meddelelse
> hej!

Hej Dino

> [...]
endetarmen. er det
> virkelig kotyme at man gør sådan? vi synes umiddelbart det

Det kan det også være hvis man ikke passer på. for varmt vand der
er ikke sundt, ligesom slimhinderne kan udtørre af for meget
vand.

> [...]
den ovenikøbet
> nogengange i munden bagefter uden at vise store tegn på ubehag.

Har du nogen gange overvejet om de evt. skulle klippe en smule i
disse film, inden de udsender dem på markedet?

Ja men så fortsæt I da endelig.

Lars

Fra : Arne Jensen

Dato : 27-11-02 10:00

On Tue, 26 Nov 2002 12:06:40 +0100, "dino" <dino@saw.com> wrote:

>hej!

Hejsa.

Jeg vil med det samme sige at jeg ingen erfaring har med analsex, og
som sådan heller ikke i sinde at få det, men har læst en hel del
omkring dette emne, så derfor mit svar.

> [...]
>virkelig kotyme at man gør sådan? vi synes umiddelbart det lyder lidt
Jeg tror bestemt ikke at det er kotume.. Umiddelbart kan det vel nok
lade sig gøre, men jeg mener ikke det er den bedste form for
"udtømning"
For det første kan jeg næppe forestille mig at den relatiivt skarpe
der er på en bruserslange er specielt morsom eller ophidsende at få op
i anus, dernæst vil jeg være mere end meget varsom med hvor meget man
skruer op for vandet hvis i vil eksperimentere med den form for
tømning. Der er hvert år folk der dør fordi en eller anden idiot lige
vil lege lidt med trykluft, og stopper den op i måsen på en eller
anden..Altså i nærheden af anus.. Nu er der retteligen laaangt fra
trykluft til en vandslange.. Men alligevel!

En effektiv form for tømning er noget så enkel som et ganske
almindeligt toiletbesøg før man kaster sig ud i de anale eskapader..
Ifølge fagkundskaben.
Skulle dette ikke være nok, kan man (AFAIK) på apoteket købe et
lavement eller evt. udstyr til at skylle tarmen.. Knapt så voldsomt
som med bruserslangen!

>er der nogen der har kendskab til hvordan de gør i pornobranchen. de må da
>supplere med et lavement, eller...?
Det kan du være næsten 100% sikker på at de gør

> ofte ser man jo 20 cm pikke gå i til
>roden uden der er "noget på spidsen bagefter". pigerne tager den ovenikøbet
>nogengange i munden bagefter uden at vise store tegn på ubehag.

First thing first: De piger der kaster sig ud i den slags er ofte i
enormt god "analform". De har udvidet sig selv inden de får hamret de
der 20 cm op i måsen. Desuden kan du være helt sikker på at de har
renset sig selv i tarmen inden det starter. På den ene eller den anden
måde.

Det der med at de tager den i munden bagefter.. Her kan du være helt
100% sikker på at i langt de fleste tilfælde (for ikke at sige alle)
er der klippet i filmen, og fyren været ude og blive vasket inden.

I modsætning til Urin der er steril, indeholder vores bagudgang en hel
del bakterier, og mange af dem bør ikke være andre steder end i
tarmen.. Faktisk kan man blive syg af dem hvis de kommer mange andre
steder.. Derfor er det også en RIGTIG dårlig ide først at stoppe
"frederik" op i måsen på pigen, og derefter lidt længere fremme..
Underlivsinfektioner skulle efter sigende gøre avav;)

Af disse årsager er kondom faktisk en udmærket ide under analsex selv
om man er i et fast forhold.. Det er nemt at tage af og knap så
afbrydende som..: Øh jeg går lige ud og vasker mig;)

>vi har iøvrigt forsøgt os med legetøj med et nogengange lidt usexet
>resultat, men er stadig nysgerrige
>da vi begge nyder stimuli/penetration "der"

Så er det da bare at fortsætte ufortrødent.. Der findes masser af
steder du kan finde litteratur om dette.. Garanteret også her på
nettet!

Venligst
Møffe

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 27-11-02 11:59

"Arne Jensen" <moeffe@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Af disse årsager er kondom faktisk en udmærket ide under analsex selv
> om man er i et fast forhold.. Det er nemt at tage af og knap så
> afbrydende som..: Øh jeg går lige ud og vasker mig;)

Det vil jeg give dig helt ret i Arne, det bruger jeg personligt også når vi
"leger" derhjemme... Undtagent når det bliver gjort i badet, så er der ingen
grund til det, men det kan selvfølgelig anvendes alligevel. Desuden er mine
erfaringer med kondomer til anal-brug (bruger dem ikke til "normal" sex), at
de er effektive som hjælper i form af glidning... udover det glidecreme man
selvfølgelig skal bruge, da der heltst ikke skulle være mange safter at
komme efter i 2'eren, så virker komdomet også som en jævn glat overflade, og
det kan godt hjælpe de første par gange!

¨Så udover at de er praktiske til analt brug, så hjælper de også fætteren på
vej ind i den smalle hule *GG*

/ Jonas M. Nielsen