MS Windows
briani 27239
Mere end 512 k. hukommelse i Me
Fra : Jørgen Eriksen

Dato : 26-11-02 10:53

Hej NG
Jeg kan ikke få Win Me til at køre med mere end 512 mb hukommelse, er der
nogle der har en løsning?

ps:XP på samme maskine køre uden problemer med 768 mb
mvh je

Fra : Gevaldi

Dato : 26-11-02 11:17

http://www.wintip.dk/9x/trimning/memtrim.htm

http://www.wintip.dk/9x/trimning/ram.htm

--
/Gevaldi (remove 369)
http://www.wintip.dk/

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-11-02 11:35

Kendt problem. Microsoft har en kb artikel om det. Du kan finde den
her: http://support.microsoft.com/