Nokia 3510 / Orange
Fra : Carsten Stage

Dato : 26-11-02 07:38

Elgiganten sælger en Nokia 3510 med Orange abonn for 199.

Da telefonen ved levering virker med et tdc sim-kort - vil den blive ved
med det?
Eller kan Orange via gsm nettet låse telefonen til det medfølgende
Orange abonnement?
Kan Orange via nettet låse telefonen hvis Orange kortet isættes, eller
kan telefonen slet ikke låses via nettet?

I forbindelse med tyveri kan man jo få spørret telefonen via dens EMEI
nummer, det må være samme teknik der eventuelt kunne buges. Logisk
virker det, at telefonen kun kan spærres via gsm-nettet af Orange, hvis
der sidder et Orange kort i den - men er det rigtigt?

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
- som også gerne vil svare på indlæg om Dansk Camping Union i
news:dk.fritid.camping... Men det må jeg ikke for Jan Bøgh!

Bruger du Outlook Express - så brug denne: http://flash.to/oe-quotefix

Fra : Christian Poulsen

Dato : 26-11-02 08:41

> [...]
> medfølgende Orange abonnement? Kan Orange via nettet låse telefonen
> hvis Orange kortet isættes, eller kan telefonen slet ikke låses via

Nokia 3510 er ikke SIM-låst når Orange sælger dem. Og bliver det heller
ikke. Det er pt ikke muligt at låse over nettet (afair).

Fra : Carsten Stage

Dato : 26-11-02 08:44

I meddelelsen news:arv8if$7f2$1@sunsite.dk
Skrev Christian Poulsen :

> Nokia 3510 er ikke SIM-låst når Orange sælger dem. Og bliver det
> heller ikke. Det er pt ikke muligt at låse over nettet (afair).

OK, tak for det!

Med venlig hilsen,

Carsten Stage