MS Windows
briani 27239
thema til xp
Fra : h.r

Dato : 26-11-02 02:37

det kan jo blive helt pænt
men hvor søren henter i dem

Fra : Madsen

Dato : 26-11-02 02:51

h.r skrev:

> det kan jo blive helt pænt men hvor søren henter i dem

<http://www.lightstar1.com/themes1.htm> f.eks.

Google er god til at finde sådan noget med.
<http://www.google.com/search?q=WinXP+Themes+Download&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&lr=>

Madsen.

Fra : h.r

Dato : 26-11-02 23:54

mange tak madsen
det var fine sager

Fra : h.r

Dato : 27-11-02 00:46

har prøvet nogle af dem
og de er ganske pæne
de har en ikonlinie øverst (store ikoner)
hvordan er de havnet der ?
det kunne jeg jo godt tænke mig

Fra : Madsen

Dato : 27-11-02 00:50

h.r skrev:

> har prøvet nogle af dem og de er ganske pæne de har en ikonlinie
> øverst (store ikoner) hvordan er de havnet der ?

Hmm, det ved jeg ikke lige. Jeg kører med det meget simple Silver-
theme som følger med til WinXP, men er det start-linien du mener,
eller?

Madsen.

Fra : h.r

Dato : 27-11-02 02:17

> Hmm, det ved jeg ikke lige. Jeg kører med det meget simple Silver-
> theme som følger med til WinXP, men er det start-linien du mener,
> eller?

den øverste linie med iconer helt oppe på skærmen
jeg har lagt den i bianer under thema xp

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 27-11-02 02:34

On Wed, 27 Nov 2002 02:17:28 +0100, "h.r" <madglad@jubiimail.dk>
wrote:

>-------------------------------------------------------------------------
>
>den øverste linie med iconer helt oppe på skærmen
>jeg har lagt den i bianer under thema xp

Hvorfor kan jeg ikke finde silver-temaet? Jeg havde det ved en forrig
installation men nu kanjeg ikke finde det. Jeg har kigget på
cd-rommen.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Madsen

Dato : 27-11-02 02:53

h.r skrev:

> den øverste linie med iconer helt oppe på skærmen
> jeg har lagt den i bianer under thema xp

Altså denne her: <news:as16bk$2ofe$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk>
Jeg kan ikke lige gennemskue hvad den øverste linie er for noget
og hvor den stammer fra, så her må andre træde til. Som jeg ser det
så må det være en speciel bar som hører til det tema, men det er
muligt at jeg tager fejl. Har du prøvet at højreklikke på den? Måske
der kommer en menu frem hvor du har mulighed for at slå den til og
fra.

Madsen.

Fra : h.r

Dato : 27-11-02 02:59

lige netop
den kunne jeg godt tænke mig
jeg håber der er nogen der ved det

Fra : Gorm Sørensen

Dato : 29-11-02 22:51

Prøv at trække "Denne computer" helt op i toppen af skærmen...
Det virker med mig.
Men det er jo ikke de ikoner der er på billedet... Hmmmm.
Måske skal man trække noget andet op??

Gorm.

"h.r" <madglad@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> lige netop
> den kunne jeg godt tænke mig
> jeg håber der er nogen der ved det

---

Fra : Madsen

Dato : 27-11-02 03:26

Morten Bowman Hansen skrev:

> Hvorfor kan jeg ikke finde silver-temaet?

Er du sikker på at du kører 'Windows XP style' ?
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/xp_style.png>

Madsen.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 27-11-02 15:35

On Wed, 27 Nov 2002 03:25:41 +0100, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Er du sikker på at du kører 'Windows XP style' ?
><http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/xp_style.png>

Som altid er du en redningsmand i shining armor

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Vagn K. Poulsen

Dato : 29-11-02 14:32

On Tue, 26 Nov 2002 02:51:15 +0100, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

><http://www.lightstar1.com/themes1.htm> f.eks.
>
>Google er god til at finde sådan noget med.
><http://www.google.com/search?q=WinXP+Themes+Download&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&lr=>

en tak til madsen for disse links - ser godt ud !
hilsen - vagn