TDC Netexpress / Cisco 677 router?
Fra : brovis

Dato : 03-03-01 18:00

Hej
Jeg har et netexpress abb fra TDC med et ADSL eksternt modem og et ATM
netkort på min PC.

Mit spørgsmål er nu, jeg vil gerne have to PC'ere på, og har lånti en Cisco
677. Kan jeg lave en netværk med 2 alm. netkort en hub og så min Cisco 677
som router, så det virker med min ADSL??

Mvh
Rasmus

PS. Den Cisco 677 er den der bliver udleveret i forbindelse med World Online
ADSL

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 03-03-01 18:17

Hej Rasmus

"brovis" <brovis@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:97r806$363$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> 677. Kan jeg lave en netværk med 2 alm. netkort en hub og så min Cisco 677
> som router, så det virker med min ADSL??

Nej, en Cisco 677 ADSL Router virker ikke på TDC ADSL.
Du kan istedet opgradere til NetExpress 2, for at få router.

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Fjernstyring med VNC, ADSL Tips m.m.:

Fra : brovis

Dato : 03-03-01 18:57

Tak for dit svar ,mener du TDC's Pro@ccess, når du skriver Netexpress 2? Kan
nemlig ikke finde Netexpress 2 på TDC's HP.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 03-03-01 19:07

> Tak for dit svar ,mener du TDC's Pro@ccess, når du skriver Netexpress 2?
Kan
> nemlig ikke finde Netexpress 2 på TDC's HP.

Nej, det er en ny version af NE der har været solgt nogen tid.
Det er den der omtales på disse sider.
http://internet.opasia.dk/abonnement/netexpres/

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 06-03-01 18:25

Hejsa

Hvorfor ikke bare installere ICS eller en eller anden form for winproxy
o.lign.
Hvis det kun er tale om to PC'ere er et netværk lidt i overkanten for nogle,
når man nu kan klare det via software.

Mvh
Martin